داروها نیتروژن اوره خون را کاهش می دهد

پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

داروها نیتروژن اوره خون را کاهش می دهد

 

داروها نیتروژن اوره خون را کاهش می دهد

نیتروژن اوره خون، مانند کراتینین مشابه است، یک آزمون مهم است که کمک می کند تا وضعیت کلیه خود را بگویید. صعود به سطح BUN بالا معمولا به معنای کلیه شکست خورده است. این مقاله به شما کمک خواهد کرد که داروهایی که می تواند نیتروژن اوره خون را کاهش می دهد.

نیتروژن اوره خون

تست نیتروژن اوره خون اندازه گیری میزان نیتروژن اوره است که در خون شما. در شرایط عادی، اوره سفر از کبد شما را به کلیه های خود را از طریق جریان خون خود را. کلیه ها کار می کنند برای فیلتر کردن اوره و سایر مواد زائد مانند اوره خون، از خون خود را. به عنوان یک نتیجه، اوره خود را از طریق ادرار نشت.

داروها نیتروژن اوره خون را کاهش می دهد

هنگامی که نیتروژن اوره خون شما بالاتر از حد نرمال است، ممکن است نشان می دهد که کلیه های شما نمی توانند عملکرد کار. به منظور کاهش سطح نیتروژن اوره خون، کلیدی است برای معکوس کردن کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. این قانون حق است که طبیعت بدن خود را دنبال.

طب گیاهی چینی است که در اینجا برای عملکرد طبیعی خود را که می تواند کمک به افزایش گردش خون کلیوی، بهبود عملکرد کلیه، ترمیم بافت آسیب کلیه و معکوس خسارت های کلیه و غیره پیشنهاد

علاوه بر این، کمک می کند تا به کاهش علائم مانند پشت درد، خستگی، بی خوابی و غیره با این حال، به عنوان بیمار متفاوت است به شرایط مختلف، که نیاز به گیاه سبزی های مختلف را انتخاب کنید برای شرایط شخصی.

حتی برای همان شخص، فرمول گیاهی با توجه به شرایط بیماران تغییرات، تغییر خواهد کرد.

طب گیاهی چینی عوارض جانبی نادر این دارو طول می کشد، که باعث می شود آن را یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به کودکان و نوجوانان. با این حال، آن را نیز معایب آن، مانند طعم تلخ و دراز مدت را نشان می دهد.

برای جلوگیری از ضرر خود، درمان جدید طراحی شده است که به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به نام. این یک نرم افزار خارجی است که با کمک از اسمز درمانی پیشرفته کار می کند است. و مواد گیاهی می توانند به ضایعات کلیوی به طور مستقیم نفوذ، که طول می کشد اثرات سریع از ادارات سنتی دهان.

همچنین، به عنوان شکل خارجی آن، اجتناب از آن طعم تلخ و آسیب به معده است.

برای درمان های گیاهی برای کاهش سطح BUN، لطفا پیام زیر را ترک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کاهش ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.