درمان طبیعی برای PKD با کیست های کبدی

پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

درمان طبیعی برای PKD با کیست های کبدی

 

درمان طبیعی برای PKD با کیست های کبدی

کیست کبد شایع ترین علامت extrarenal بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است. می تواند کیست های کبدی تاثیر پیشرفت PKD؟ آیا می توانم آنها اثرات تهدید کننده حیات می شود؟

افراد مسن بیشتر در معرض برای توسعه cysts.More کبد از 85٪ از بیماران مبتلا به کیست های کبدی سن کیست کبد 30.The مکرر بیشتر در زن مبتلا به PKD، به ویژه کسانی که حاملگی چند قلویی و یا استفاده از درمان جایگزینی هورمون برای مدت طولانی از زمان.

بیماران با کیست های کبدی توسعه علائم و نیز function.If طبیعی یا نزدیک به طبیعی کبد، هیچ درمان تحقیقات required.Some نشان می دهد که کیست های کبدی تاثیر زیادی در پیشرفت PKD ایجاد نمی کند.

با این حال، به عنوان کیست در هر دو اندازه و تعداد با بالا رفتن سن افزایش می دهد، آنها ممکن است احساس پری شکم، تنفس مشکل، etc.If درد می شود بنابراین، بیماران باید برای درمان موثر به دنبال.

از عفونت کیست کبد علت مرگ مهم برای افراد مبتلا به PKD در dialysis.If بیماران دچار درد مداوم و شدید است، آنها باید cysts.However را تخلیه، تخلیه کیست ها می تواند های تهاجمی در body.Also، کیست در بخش عمیق از کلیه می تواند حذف شود. اگر عفونت کیست رخ می دهد، درمان با آنتی بیوتیک استفاده شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک درمان طبیعی بر اساس طب گیاهی چینی در TCM به مردم با PKD و cysts.It کبد است توصیه می شود.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی بدون عوارض تهاجمی در بدن در all.It را می توانید کیست در کلیه ها و کبد را در راه تدریجی و ملایم کوچک. مواد تشکیل دهنده طب فعال می تواند در بهبود نفوذپذیری دیواره کیست و تغییر اختلاف فشار در داخل و خارج از کیست بهبود میکروسیرکولاسیون. مایعی کیستیک مجبور خواهد شد به جریان خون vessels.Eventually، مایع خواهد شد از های سیستمیک circulation.So کیست در هر دو کلیه و کبد به تدریج کوچک خواهد شد انجام شده است.

به غیر از درمان PKD، مراقبت بهداشت و سلامت دیگر نیز نقش مهمی را در مدیریت این بیماری بازی. شما می توانید اطلاعات بیشتری در در PKD مراقبت سلامت را دریافت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.