آیا مرحله 3 بیماری کلیه برگشت با GFR 51، کراتینین 1.2

پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

آیا مرحله 3 بیماری کلیه برگشت با GFR 51، کراتینین 1.2

 

آیا مرحله 3 بیماری کلیه برگشت با GFR 51، کراتینین 1.2

من با مرحله 3 بیماری کلیه به تازگی با GFR 51 و 1.2.I کراتینین تشخیص داده شد احساس بسیار زخم و مطمئن نیستید چه می گذرد اتفاق می افتد مرحله next.Is 3 بیماری کلیوی برگشت؟ آیا من میتوانم یک زندگی عادی زندگی می کنند؟

بیماری مزمن کلیوی (CKD) به 5 مرحله بر اساس میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) تقسیم شده است. در مرحله 3 بیماری کلیه، کلیه ها در حد متوسط ​​با GFR در محدوده بین 30 ~ 59ml/min دچار اختلال میشود.

در مراحل اولیه بیماری کلیوی، ساختار کلیه هنوز تغییر نکرده است. درمان تهاجمی می تواند به عقب صدمه به کلیه ها و کمک به توقف بیشتر damage.However کلیه، در 1 و 2 مرحله بیماری کلیوی، بیماران معمولا هیچ symptoms.Unfortunately، بسیاری از بیماران نمی تواند تشخیص مشکل کلیه علائم ظاهری untile خود را ظاهر می شود.

مرحله 3 بیماری کلیوی می تواند به عنوان یک انتقال period.In این مرحله در نظر گرفته شده، بی شمار از علائم شروع می شود به نظر می رسد مانند تورم، کم خونی، بیماری استخوان etc.GFR 51 و کراتینین 1.2 نشان می دهد که کلیه ها شده اند در عین حال به شدت دچار اختلال نشده است. شما هنوز هم احتمال زیاد معکوس وضعیت شما.

وقتی پیشرفت مرحله بیماری کلیوی کلیه 3 به مرحله 4، ساختار کلیه را دچار اختلال خواهد شد significantly.What بعد از آن شما می توانید انجام دهید این است پیشرفت بیماری را به تاخیر و تاخیر از شروع Dialysis.When ESRD می آید، دیالیز و پیوند کلیه خواهد بود درمان نهایی را انتخاب کنید.

چگونه معکوس مرحله 3 بیماری کلیه با از GFR 51 و کراتینین 1.2؟

در مرحله اول، شما باید شرایط آنچه باعث مشکل کلیه خود را از قبیل دیابت، فشار خون بالا، اختلالات خود ایمنی و غیره را درمان می کنند

ثانیا، کنترل شرایط است که می تواند عملکرد کلیه را بدتر. کم خونی، پروتئینوری، تورم و غیره و سایر شرایط مرتبط مرحله 3 بیماری کلیه عوامل خطر در بدتر شدن عملکرد کلیوی هستند.

ثالثا، بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی. این مرحله نقش مهم در معکوس مرحله 3 بیماری کلیه است. هنگامی که صدمه به کلیه ها خود را معکوس شده است، کلیه های شما کار بهتر خواهد بود. اگر شما، شما قادر خواهید بود به یک زندگی عادی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.