به PKD با فشار خون بالا: جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه

پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

به PKD با فشار خون بالا: جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه

 

به PKD با فشار خون بالا: جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه

فشار خون بالا یک عارضه معمول از PKD است، در حالی که دیالیز و نارسایی کلیه هستند چیزی است که هر بیمار PKD سعی کنید برای جلوگیری. شکی نیست که به فشار خون بالای کنترل نشده می تواند سرعت پیشرفت این بیماری وجود دارد. سپس چگونه برای کمک به بیماران PKD با فشار خون بالا جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه؟

فشار خون بالا و صدمه به کلیه ها می تواند هر یک از دیگر تاثیر می گذارد، بنابراین اولین چیزی است که برای کنترل فشار خون بالا از طریق رژیم غذایی مناسب و برخی از داروها است. خوب، اگر بیماران مبتلا به PKD می خواهید امتحان کنید داروهای چینی، طب سوزنی توصیه خواهد شد. بیماران مبتلا به PKD می توانید بروید و یک دکتر سنتی چینی مشورت در مورد طب سوزنی.

اگر مایل به جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه، علت ایجاد اختلال عملکرد کلیه باید با بدون شک رسیدگی می شود. و آنچه در آن است؟ از دست دادن عملکرد کلیه را فراهم می کند برای تغییر نیاز به دیالیز و طول می کشد PKD به نارسایی کلیه، بنابراین ما نیاز به صرفه جویی و بهبود عملکرد کلیه. پس چه چیزی باعث اختلال عملکرد کلیه است؟ بزرگ شدن کیست های کلیوی می تواند بافت کلیه اطراف ستم و مطمئن کلیه ایسکمیک و anoxic، به تدریج عملکرد کلیه را دچار اختلال خواهد شد، ما باید به کوچک آن کیست.

علاوه بر جراحی، هیچ گزینه های دیگر برای کیست در بسیاری از کشورهای دیگر وجود دارد. با این حال، در چینی بالینی، درمان خارجی است که بر اساس داروهای گیاهی چینی به نام میکرو چینی Osmotherapy داروها، به طور معمول استفاده می شود. از طریق افزایش نفوذپذیری دیواره کیست، کاهش فعالیت سلول های پوشش برای ترشح مایع کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، مایع کیست می تواند جذب شود. علاوه بر این، برخی از داروهای گیاهی چینی می تواند عملکرد کلیه با ارائه تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده و از بین بردن عوامل بیماری زا و حمایت واقعی چی را بهبود بخشد. تا زمانی که عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود، نارسایی کلیه و دیالیز را می توان به طور موثر اجتناب شود.

اگر شرایط شما در حال حاضر به توسعه نارسایی کلیه، این به آن معنا نیست دیالیز باید آغاز شود که بستگی به شرایط خاص بیماران مبتلا به PKD. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خود را بگویید، و ما در اینجا کمک به جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه شما خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.