چه مدت می تواند GFR 10 بیمار بدون دیالیز زندگی کنند

دو شنبه 25 دی 1396
ن : lafee

چه مدت می تواند GFR 10 بیمار بدون دیالیز زندگی کنند

در اکثر موارد، GFR کمتر از 10٪ است و مبتلا به عوارض است که پزشک برای طولانی کردن امید به زندگی پیشنهاد دیالیز را توصیه می کند. برخی از بیماران از دیالیز رد می شوند، بنابراین، چه مدت می توانند بدون دیالیز زندگی کنند؟

GFR 10 بدین معنی است که شما در عملکرد کلی کلیه هستید، و بسیاری از سموم و زباله های اضافی در بدن ایجاد می شود، بیماران از انواع عوارض مانند تهوع، استفراغ، خستگی، درد پشت، خارش پوست، اشتهای کم، و غیره رنج می برند. همه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله نهایی زندگی کم کیفیت دارند، بنابراین چگونه می توان طول عمر زندگی را طولانی تر کرد؟

دیالیز برای پاک کردن سموم و زباله های اضافی استفاده می شود، همچنین کلیه مصنوعی نامیده می شود. اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله پایانی بدون درمان دیگر از دیالیز رد شوند، سموم و زباله های اضافی در بدن قرار می گیرند، ممکن است باعث ایجاد یک سری عوارض شود که زندگی بیماران را تهدید می کند. بنابراین بیماران نمی توانند زندگی طولانیتری داشته باشند.

بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی درمان های جایگزین برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی نهایی است که اثرات خوبی بر پاک کردن سموم و پسماندهای بیشماری دارد؛ در غیر اینصورت، داروهای گیاهی چینی می تواند به بهبود سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه کمک کند.

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، فشرده سازی گرم، درمان دایره ای، درمان بخار، طب فشاری، و غیره. درمان های سیستماتیک توسط بسیاری از متخصصان برای چند سال است که شکستن در زمینه کلیه است. درمان های سیستماتیک موجب شد تا بسیاری از بیماران پس از یک ماه درمان به طور موثر از دیالیز جلوگیری کنند، به همین علت می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و کلیه ها را بازسازی کند.

گرچه شما در GFR 10 هستید، همچنین امید زیادی برای اجتناب از دیالیز با درمان های سیستماتیک و تسکین عوارض در 10-15 روز است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، مطلع شوید، لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2468.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه مدت می تواند GFR 10 بیمار بدون دیالیز زندگی کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.