چگونه به اجتناب از CKD توسعه به نارسایی کلیه

پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

چگونه به اجتناب از CKD توسعه به نارسایی کلیه

 

چگونه به اجتناب از CKD توسعه به نارسایی کلیه

بیماری مزمن کلیه به نارسایی کلیه در نهایت، اگر کنترل خوب در صدمه به کلیه ها وجود ندارد. چگونه برای جلوگیری از: CKD توسعه به نارسایی کلیه؟

هدف از مدیریت است که آن هم در جلوگیری از کمک می کند تا از نارسایی کلیه بیماری مزمن کلیه به بهبود عملکرد کلیه و معکوس خسارت های کلیه. بسیاری از راه های کمک به ایجاد موفقیت، از جمله درمان، رژیم غذایی، ورزش، استرس عاطفی.

مداوا

طب گیاهی چینی سنتی چینی است که از دوره باستان چین تاسیس شده است. بیش از صدها نفر از گیاهان دارویی، گیاهان، میوه ها، ریشه ها، برگ ها و غیره می تواند به عنوان استفاده های پزشکی کار می کنند. آن را به عنوان درمان طبیعی است، در نتیجه، آن را به ندرت عوارض جانبی را نشان می دهد. این باعث می شود آن را به یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به بیماری های مزمن و جایگزین مناسب برای کودکان بیمار.

طب گیاهی چینی است که در اینجا پیشنهاد شده برای آن می تواند کمک به بهبود توانایی خود درمانی از سلول های کلیه آسیب دیده، در نتیجه برای تعمیر بخش های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.

هنگامی که عملکرد کلیه را می توان در سطح نه کم بهبود و یا حفظ، بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه می تواند به جلوگیری از ورود به مرحله نارسایی کلیه است.

بیماران مختلف می پرسد برای گیاهان مختلف است. حتی اگر برای بیماران مبتلا به مرحله CKD مشابه، گیاهان را از فردی به فرد با توجه به سن های مختلف، نژاد، جنس و علائم و غیره متفاوت است و گیاهان افزوده خواهد شد و یا از فرمول های گیاهی به عنوان تغییر شرایط پزشکی کاهش.

گیاهان معمول برای بیماری مزمن کلیه ممکن است شامل چمن مبل، چای سبز، چای جاوا، rehmannia، UVA ursi، توت، ابریشم ذرت، قاصدک، گزنه، گل خطمی مرداب، ریشه جعفری، ریشه شن و غیره.

اگر شما نیاز دارید، شما می توانید گزارش پزشکی خود را زیر ترک و یا به ایمیل kidneyask@hotmail.com. و ما بسیار خوشحالیم که برای پیدا کردن گیاهان که برای شما کار می کنند.

زندگی سالم

علاوه بر درمان های پزشکی، زندگی سالم نیز کاهش سرعت پیشرفت بیماری مزمن کلیه و جلوگیری از نارسایی کلیه کمک می کند.

به شما پیشنهاد برای گرفتن یک رژیم غذایی شخصی که ممکن است غذاهای کم چرب و کم نمک، کم پروتئین و نیاز. ورزش، مانند پیاده روی، آهسته دویدن، شنا کردن انتخاب خوبی است. (ورزش مورد علاقه انتخاب خوبی شما؟ دریافت پاسخ از کارشناسان ما با ترک پیام خود را در زیر). صحبت بیشتر با پزشک خود و مدیریت احساسات خوب نیز نقش مهمی برای جلوگیری از نارسایی کلیه بازی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.