آیا بیماری کلیه می تواند توسط پزشکی چینی درمان شود

شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

آیا بیماری کلیه می تواند توسط پزشکی چینی درمان شود

بسیاری از افراد در مرحله نارسایی کلیه وجود دارد، همه بیماران می خواهند بیماری کلیوی را درمان کنند، به دنبال این مقاله برای دانستن اینکه آیا نارسایی کلیه توسط پزشکی چینی درمان می شود یا می توانید با دکتر آنلاین به صورت رایگان مشورت کنید.

1. اولا باید شرایط بیماری بیمار را بدانیم. آیا می توانم نارسایی کلیه را درمان کنم؟ ابتدا باید حجم ادرار، عوارض جدی، فیبروز کلیوی و غیره را بدانید. اگر مقدار مشخصي از ادرار وجود دارد، به طور كلي نشان داده شده است كه كليه برخي از توابع را دارند. اگر عملکرد باقی مانده کلیه به خوبی محافظت شده باشد، درمان مناسب و بهبود عملکرد برخی از نرون ها ممکن است زمان دیالیز را کاهش دهد و زندگی سالم داشته باشد.

2. دوم، برای انتخاب درمان مناسب. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی معمولا از درمان ضد سم زدایی طب سنتی استفاده می کنند یا پیش از آن دیالیز را قبول می کنند. به این ترتیب، می توان سطح کراتینین را در یک زمان کوتاه کاهش داد و تمام علائم را می توان از بین برد. اما این مسئله اساسا مشکل را حل نمی کرد، پزشک توصیه می کرد درمان دارویی طب سنتی چینی و طب غربی، به میزان مشخص، مسدود کردن فیبروز کلیوی باشد.

3. سوم، در نهایت، ما باید یک فکر خوب داشته باشیم. بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید یک نظم خوب داشته باشند و از همه جنبه ها آن را حفظ کنند. به عنوان مثال، مراقب باشید که سرد نگیرید و عصبانی شوید، خوردن نور و کنترل بیماری روحی از زندگی. مهمترین چیز این است که اعتماد به نفس را در غلبه بر نارسایی کلیوی و اورمی ایجاد کنیم. این ممکن است پیشرفت بیماری را تسکین دهد و بهبود بیماری را بهبود بخشد، به خصوص در روند درمان، حفظ حالت ذهنی خوب حتی مهم تر است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/367.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بیماری کلیه می تواند توسط پزشکی چینی درمان شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.