نکات باید توسط بیماران کلیوی شناخته شود

شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

نکات باید توسط بیماران کلیوی شناخته شود

در سال های اخیر، با افزایش بروز بیماری، گلومرول اسکلروز، بیماران دیابتی نفروپاتی نیز به سرعت در حال افزایش است. با توجه به فقدان اقدامات برای تسریع پیشرفت نفروپاتی، بیماران از میزان دفع ادرار آلبومین اولیه، پروتئینوری، ادم، فشار خون بالا، اختلال عملکرد کلیوی اغلب به مرحله نارسایی کلیوی، اورمیه، دیالیز و در نهایت پیوند، نارسایی می شوند بار اقتصادی بزرگ خانواده و جامعه است. بنابراین، چگونه برای جلوگیری از پیشرفت بیماری تبدیل به یک مشکل داغ و دشوار در تحقیقات پزشکی است. چه نوع اقداماتی برای رژیم غذایی بیمار باید بهترین درمان باشد؟ این مشکل است که اکثریت قریب به اتفاق بیماران باید روشن کنند.

1. برای بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، لازم است که مصرف پروتئین را محدود کنید، که می تواند میزان ذخیره نیتروژن در خون را کاهش دهد، بار کلیه ها را کاهش می دهد و پیشرفت نارسایی مزمن کلیه را تاخیر می دهد.

2. اگر بیمار مبتلا به بیماری کلیوی هیچ ادم واضح یا فشار خون بالا نداشته باشد، نمک را محدود نکنید، می تواند مانند افراد عادی به حد مجاز روزانه 10 گرم نمک، مصرف نمک عمدتا برای بیماران مبتلا به ادم و فشار خون بالا باشد، زیرا آنها محدود نمی شوند فشار نمک و آب سنگین آب، ادم به فروکش، ناشی از فشار خون بالا است. به طور کلی، هر روز مصرف نمک توسط 2-3 گرم نمک، ادرار کمتر و پتاسیم خون بالاتر است.

3. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی بدون الیگوری و ادم بدون مصرف آب کنترل می شوند و ادم بیماران باید میزان مصرف آب، حجم ادرار و میزان ادرار را با توجه به کلی عمومی، در صورت بروز ادم، در اوایل غذا خوردن در خارج، مصرف آب باید محدود شود. مناسب در 500-800ml / روز. پس از رفع عفونت ادراری، بیماران باید آب بیشتری بخورند و به طور مرتب ادرار کنند تا مانع و یا بازتولید باکتری در دستگاه ادراری شوند، تا آبیاری مثبت مثانه و مجرای ادراری شایع شود.

اگر میخواهید جزئیات بیشتری از نکات را بخوانید میتوانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2464.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نکات باید توسط بیماران کلیوی شناخته شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.