کیست کلیه به دلیل نارسایی کلیه در مرحله نهایی می شود: چگونه از دیالیز جلوگیری شود

شنبه 23 دی 1396
ن : lafee

کیست کلیه به دلیل نارسایی کلیه در مرحله نهایی می شود: چگونه از دیالیز جلوگیری شود

در بیشتر موارد کیست کلیه کمتر از 4 سانتیمتر است که بیماران علائمی نخواهند داشت. حتی آنها مبتلا به بیماری کلیوی پلی کیستیک هستند که هیچ دارو غربی برای آنها وجود ندارد، در غیر این صورت، پزشک فشار خون بالا و یا داروهای قند خون بالا را برای کنترل آنها به ارمغان می آورد. هیچ روش دیگری برای کاهش کیست های کلیوی در مراحل اولیه وجود ندارد.

تعداد و اندازه کیست کلیوی در حال رشد است، به طوری که بیماران به شکستن نارسایی کلیه بدون کم شدن کیست کلیوی تبدیل خواهند شد. طب چینی شکاف در درمان کیست های کلیوی را در اوایل مرحله پر کنید، که می تواند کیست های کلیه را به طور طبیعی و موثر با درمان های سیستماتیک کاهش دهد.

بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران PKD را توسعه می دهد، این اثرات خوبی در کاهش کیست های کلیه و اجتناب از دیالیز دارد.

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان داغ فشرده، درمان دایره ای، بخار، Therapy Cupping و غیره. انواع داروهای گیاهی چینی که در درمان های سیستماتیک از طبیعت می آیند، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند، به دلیل درمان سیستماتیک شامل بسیاری از درمان های کاربردی خارجی، داروهای گیاهی چینی می تواند در داخل ضایعات کلیه از طریق تمام بدن نفوذ کند، که می تواند:

1. رگهای خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم، تخریب. داروهای گیاهی چینی می توانند منبع مایعات کیست را کاهش دهند، بنابراین کیست کلیه از ریشه می تواند کاهش یابد. در غیر این صورت، داروهای گیاهی چینی باعث افزایش گردش خون در سطح کیست کلیه می شود، بنابراین می تواند مایع کلیه را از بین ببرد.

2. تعمیر سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه، به طوری که می تواند به شمار زیادی از بیماران PKD کمک می کند تا از دیالیز به طور موثر جلوگیری کنند.

اگر می خواهید بدانید که چگونه درمان های سیستماتیک به طور دقیق کار می کنند، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-cyst-treatment/2466.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کیست کلیه به دلیل نارسایی کلیه در مرحله نهایی می شود: چگونه از دیالیز جلوگیری شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.