چگونه چین دارو را درمان سندرم نفروتیک بدون رفع است

جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

چگونه چین دارو را درمان سندرم نفروتیک بدون رفع است

پزشکی چینی محبوب تر می شود و اثرات قابل توجهی در درمان بیماری های مختلف کلیه دارد، به خصوص در پروتئینوری مقاوم، هماچوری و ادم. چگونه چینی دارو سندرم نفروتیک را بدون عود می کند؟

اکثر بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک نمیتوانند درمان مؤثر را برای کنترل علائم آن به طور کلینیکی، اما همیشه عود کنند. بنابراین، آنها باید مشتاق بدانند چگونه طب چینی عمل می کند.

در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، کارشناسان داروهای چینی را به عنوان درمان اصلی و اختراع انواع درمان های طبیعی بر اساس گیاهان چینی، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی پزشکی، بخار سازی، حمام پا حمام، طب سوزنی درمان، و غیره.

آنها علائم سندرم نفروتیک مانند پروتئینوری را از بین می برند یا کنترل می کنند.

بسیاری از گیاهان چینی عملکردهای افزایش ایمنی سلول های کلیوی، از بین بردن مجتمع های ایمنی برای بهبود عملکرد فیلتراسیون روده بزرگ، و فراهم کردن مواد مغذی کافی و اکسیژن به کلیه است.

این برای غلظت های فیلتراسیون گلومرولی مفید است و عملکرد کلیوی را بهبود می بخشد. به این ترتیب، علائم سندرم نفروتیک به طور طبیعی و اساسا ناپدید خواهند شد.

داروهای چینی قادر به کاهش عوارض جانبی داروهای غربی می باشند.

در اغلب موارد، پزشک برخی از استروئید ها را برای کنترل پروتئینوری و ادم به طور موثر مورد استفاده قرار می دهد، در حالی که این داروها باعث می شود بیمار در بلند مدت احساس ناراحتی می کند مانند چهره ماه، از دست دادن حافظه، اشتها، ادم و غیره. ایمنی بیمار، باعث می شود که بیماران به راحتی بیماری های سرماخوردگی و یا بیماری های دیگر را تجربه کنند.

علاوه بر این، طب چینی با هدف مقابله با بیماری کلیوی زیرکانه است.

درمان TCM سیستم ایمنی را تنظیم می کند، فشار خون را تنظیم می کند، رگ های خونی را برای بهبود گردش خون، مهار التهاب و لخته شدن خون، و تضعیف ماتریکس خارج سلولی تنظیم می کند.

در کل، درمان طب چینی به طور چشمگیری علائم سندرم نفروتیک را حل می کند. اگر نمی توانید یک درمان رضایت بخش در بیمارستان محلی پیدا کنید و می خواهید درمان های TCM سیستماتیک را امتحان کنید، لطفا مشکلات و شماره تلفن خود را به ایمیل kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیامی بگذارید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5967.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه چین دارو را درمان سندرم نفروتیک بدون رفع است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.