اقدامات چینی افزایش تولید ادرار برای بیماران نارسایی کلیه

جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

اقدامات چینی افزایش تولید ادرار برای بیماران نارسایی کلیه

با پیشرفت بیماری کلیوی، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه متوجه می شوند که میزان ادرار آنها کمتر و کمتر می شود. آنها می خواهند به دنبال درمان موثر برای کمک به افزایش تولید ادرار باشند. طب چینی می تواند به بیماران برای رسیدن به این هدف کمک کند.

هنگامی که بیمار در مرحله نارسایی کلیوی قرار دارد، عملکرد کلیه در حال حاضر کمتر از 30٪ یا حتی پایین تر است، بنابراین کلیه ها نمی توانند به طور مؤثر برای تولید ادرار کار کنند. بر طبق این، طب چینی می تواند به افزایش میزان تولید ادرار خود از طریق بهبود آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه کمک کند. این می تواند به طور موثر جلوگیری از دیالیز یا گسترش زمان دیالیز باشد. حتی اگر دیالیز در حال حاضر بوده است، می تواند به کاهش فرکانس دیالیز و حتی از بین بردن دیالیز، بسته به شرایط شما کمک کند.

درمان چین و چروک های خون چین به طور گسترده ای در درمان بیماری مزمن کلیوی و علائم مختلف آن استفاده می شود.

این درمان پزشکی سیستمیک چینی است، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، حمام دارویی، بخار سازی درمان، طب سوزنی، درمان Moxibustion، و غیره در این درمان، گیاهان به صورت خوراکی و خارجی استفاده می شود. برخی از این درمان ها می توانند مثانه و کلیه شما را به طور مستقیم افزایش جریان ادرار را افزایش دهند. بعضی افراد می توانند عروق خونی را از بین ببرند، استاز را از بین ببرند، جریان خون به کلیه ها افزایش یابد، و سپس مایع و ضایعات بیشتری دفع شود.

این روش می تواند بار بر روی کلیه ها را کاهش دهد، محیط داخلی را به خود بهبودی کلیه و دیگر برنامه های دارویی کمک می کند. خروجی ادراری شما افزایش می یابد چون عملکرد کلیه شما افزایش می یابد.

به طور خلاصه، درمان های چینی درمان های حذف سم زدایی موثر است و ایمن است برای افزایش تولید ادرار و کاهش سایر علائم غیر طبیعی به طور اساسا.

اگر اطلاعات بیشتری درباره درمان طب چینی یا بیمارستان ما بدانید، لطفا شماره مشکل و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیامی بگذارید.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/urine-changes/5968.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: http://www, kidneyfailureweb, com/urine-changes/5968, html,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.