چه اثرات درمانی TCM برای کراتینین بالا 9.5 است

جمعه 22 دی 1396
ن : lafee

چه اثرات درمانی TCM برای کراتینین بالا 9.5 است

بیمارستان Tongshantang پکن TCM یک بیمارستان تخصصی بیماری کلیه است که از طب مکمل و جایگزین طب چینی استفاده می کند. داروهای چینی تاثیر زیادی در مدیریت کراتینین بالا 9.5 دارند. لطفا برای خواندن جزئیات بیشتر به خواندن ادامه دهید

همانطور که همه ما می دانیم یکی از توابع مهم کلیه این است که زباله های اضافی را از بین ببریم. بنابراین، در شرایط عادی، سطح کراتینین معمولا در محدوده طبیعی قرار می گیرد. با این حال، هنگامی که کلیه ها آسیب دیده اند، کراتینین اضافی دفع نمی شود. در نتیجه، کراتینین در خون تجمع می یابد و باعث افزایش سطح کراتینین می شود. از این تحلیل می توان نتیجه گرفت که درمان بنیادی کاهش کراتینین سطح 9.5 باید بر بهبود آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه تمرکز کند.

در طب غربی هیچ دارویی وجود ندارد که بتواند بافتهای آسیب دیده کلیه را تعمیر کند، اما در بیمارستان ما از درمان TCM برای بهبود آسیب کلیه و کاهش عملکرد کلیوی استفاده می شود. به این ترتیب، سطح کراتینین بطور اساسی کاهش خواهد یافت.

درمان طب چینی در بیمارستان ما درمان سیستماتیک است. هنگامی که به بیمارستان خود می آیید، ابتدا باید یک آزمایش جامع فیزیکی انجام دهید. سپس متخصصان ما فرمول خاص درمان را برای شما آماده می کنند. درمان طب چینی به طور کلی به عنوان درمان های حذف توکسین خون شناخته می شود.

همانطور که از نامش بر می آید، این درمان ابتدا خون شما را پاک می کند. بدون یک محیط خالص خون، می توانید اثرات خوبی نداشته باشید، زیرا زباله ها یا سموم در خون می تواند اثرات دارو مصرف شده را از بین ببرد و موجب آسیب بیشتر کلیه شود. بنابراین، اولین گام در درمان باید ضایعات در خون را از بین ببرد.

سپس طب سنتی چینی می تواند نقش مهمی در انعطاف پذیری عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، و تضعیف ماتریکس خارج سلولی داشته باشد، به این ترتیب بافت کلیه آسیب دیده و عملکرد کلیوی بهبود می یابد. وقتی عملکرد کلیه بهبود می یابد، می تواند سطوح بالای کراتینین 9.5 را کاهش دهد.

طب چینی انتخاب خوبی است اگر شما مشتاق به استفاده از داروهای طبیعی برای کمک به بهبود عملکرد کلیه و کاهش کراتینین خود را. برای اطلاعات بیشتر، می توانید گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا یک پیام را ترک کنید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5969.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه اثرات درمانی TCM برای کراتینین بالا 9, 5 است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.