PKD: آیا می توانم علت کراتینین بالا نارسایی کلیه

پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

PKD: آیا می توانم علت کراتینین بالا نارسایی کلیه

 

PKD: آیا می توانم علت کراتینین بالا نارسایی کلیه

آیا می توانم کراتینین بالا علت نارسایی کلیه؟ بیماران مبتلا به PKD ممکن است چنین یک سوال بپرسید. برخی از مقالات می گویند بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی در سن 70. با توسعه این بیماری، بیماران مبتلا به PKD سطح کراتینین بالا و یک سری از علائم دیگر را پیدا کنید. با این حال، برای بیماران مبتلا به PKD، نارسایی کلیه است توسط کراتینین بالا ایجاد می شود، کراتینین بالا می تواند یک علامت شایع نارسایی کلیه به جای.

چه چیزی باعث نارسایی کلیه برای بیماران مبتلا به PKD؟ PKD یک نوع بیماری ارثی است که توسط کیست های متعدد در حال رشد بر روی کلیه ها مشخص است. با افزایش سن، این کیست ها می تواند تصویر را بزرگ تر ببینید.، که ستم اطراف بافت کلیه و باعث می شود ایسکمیک و anoxic کلیه ها، به تدریج عملکرد کلیه را دچار اختلال شود. بنابراین نارسایی کلیه است با بزرگ شدن این کیست ها ایجاد می شود.

هنگامی که PKD ایجاد نارسایی کلیه، سطح کراتینین بالا تبدیل به یک مشکل شایع است. به عنوان یک ماده در واقع، سطح کراتینین با از دست دادن عملکرد کلیه و بالاتر است. در موارد عادی، کلیه های سالم ما کمک به فیلتر مواد زائد و مایعات اضافی از بدن، یک بار دچار اختلال عملکرد کلیه، کلیه این نوع از کار به طور موثر، مواد زائد در خون ساخت تا منجر به سطوح بالای کراتینین، انجام نمی.

بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است برخی از برخی از داروها را همراه با یک رژیم غذایی کم پروتئین به کاهش سطح کراتینین بالا پیشنهاد شده است. اما مهم ترین چیز این است که به کوچک شدن کیست و سعی در بهبود عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به PKD. در آن صورت، نه تنها سطح کراتینین بالا را می توان به تدریج و به طور طبیعی کاهش به کلیه ها می تواند به طور معمول دوباره کار می کنند، همچنین دیالیز می توان جلوگیری کرد، اگر شما آن را آغاز نشده است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا استفاده می شود برای درمان بالینی PKD. این است که در طب گیاهی چینی است اما بیرونی استفاده می شود. بسیاری از بیماران مبتلا به PKD خارجی می گویند آن را فقط دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است. کارشناسان PKD می گویند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به ارمغان می آورد امید تازه ای برای بیماران مبتلا به PKD، استفاده از داروهای چینی می تواند دستیابی به موفقیت در زمینه درمان PKD و نارسایی کلیه. ما دوست داریم که به شما اطلاعات بیشتر در مورد داروهای گیاهی چینی، اگر شما می خواهید برای ذخیره کلیه خود را کنید و سعی کنید به یک زندگی عادی به عنوان هر کس دیگری.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.