پزشکی چینی به پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون عود کمک می کند

چهار شنبه 6 دی 1396
ن : lafee

پزشکی چینی به پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون عود کمک می کند

انواع داروهای غربی برای درمان سندرم نفروتیک به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. در بیشتر موارد علائم سندرم نفروتیک را می توان به خوبی کنترل کرد، مانند تورم، پروتئینوری، تهوع، استفراغ و غیره. طب غربی می تواند آنها را در کوتاه مدت از بین ببرد. چیزی بدتر است، همه علائم به راحتی می توانند عود کنند، بیماران به بیماری کلیوی مبتلا می شوند. به دنبال این مقاله به دانستن چینی دارو به پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون عود کمک می کند. یا شما می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید.

پروتئینوری چیست؟

پروتئینوری به پروتئین در ادرار اشاره دارد، ساختار کلیه آسیب دیده است که بیماران از همه انواع عوارض رنج می برند؛ به عنوان مثال، مانع از فیلتراسیون گلومرولی شکسته می شود و بسیاری از چیزهای مفید از جمله گلبول های قرمز، پروتئین و غیره جریان می یابند. در بیشتر موارد بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک پروتئینوری عظیم دارند.

چرا داروهای چینی می توانند پروتئینوری را بدون هیچ عارضه ای از بین ببرند؟

طب غربی اثرات خوبی بر کنترل علائم دارد، اما نمی تواند ساختار آسیب دیده کلیه را برطرف کند، مانع از فیلتراسیون گلومرولی شکسته است. بنابراین پروتئینوری را بدون عود نمی تواند از بین ببرد، بیماران با پروتئینوری دوباره با سرماخوردگی یا عفونت می توانند راحت باشند.

طب چینی در درمان پروتئینوری متفاوت است. پکن Tongshantang بیمارستان طب سنتی چینی، درمان های سیستماتیک برای درمان بیماری کلیه را برای بیش از 30 سال توسعه می دهد. انواع داروهای چینی در درمان های سیستماتیک که بستگی به شرایط بیماری شما دارند استفاده می شود، بنابراین تمام عوارض می تواند در 10-15 روز کاهش یابد.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یکی از درمان های سیستماتیک می باشد که می تواند رگهای خونی را از بین ببرد، گردش خون را بهبود بخشیده، متابولیسم را تحریک، مواد مغذی و اکسیژن را به سلول ها و بافت های بیمار عرضه کند، بنابراین می تواند سلول ها و بافت های بیماری را برای بهبود کلیه عملکرد و بازسازی کلیه

طب چینی می تواند پروتئینوری را بدون بهبودی از طریق بهبود عملکرد کلیه رفع کند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد تسکین پروتئینوری بدون هیچ عارضه ای داشته باشید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/nephrotic-syndrome-treatment/2446.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پزشکی چینی به پروتئینوری در سندرم نفروتیک بدون عود کمک می کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.