Osmotherapy طب میکرو چینی برای نفروپاتی IgA

پنج شنبه 29 فروردين 1392
ن : lafee

Osmotherapy طب میکرو چینی برای نفروپاتی IgA

 

Osmotherapy طب میکرو چینی برای نفروپاتی IgA

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی گزینه دیگری برای درمان نفروپاتی IgA است. نفروپاتی IgA چنین یک نوع بیماری است که کمپلکسهای ایمنی سپرده در سلول های mesangial گلومرولی است. ظاهر میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند به طور موثر کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی توسعه های جدید از داروهای سنتی چینی است. این است که در داروهای گیاهی چینی است. در مقایسه با داروهای گیاهی چینی دهان، از آن خارج شده است استفاده می شود، دو کیسه با اقدام داروهای گیاهی چینی تحت کمر بیماران، قرار داده و با کمک دستگاه اسمز پر، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی به طور مستقیم به کلیه ها توسط نفوذ به پوست و پس از آن به بازی، که نه تنها می تواند به جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش، بهبود غلظت دارو آمده است. بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA فقط نیاز به دروغ روی تخت را به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بسیاری از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA خارجی می گویند آن را فقط دوست دارد ماساژ چینی است.

پس چه می تواند Osmotherapy کمک بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در پزشکی میکرو چینی انجام دهید؟

* حذف آن کمپلکسهای ایمنی واریز در سلول های mesangial گلومرولی از طریق تخریب، که چیزی است که داروهای غربی هستند قادر به رسیدن به. پس از آن، آسیب بیشتر کلیه قابل پیشگیری است.

* تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع مانند ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده است.

* تنظیم سیستم ایمنی بدن و بهبود ایمنی از طریق از بین بردن عامل بیماری زا و حمایت واقعی چی. نفروپاتی IgA آسان است پس از عفونت دستگاه تنفسی فوقانی یا عفونت ادراری ناشی شده است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی می گوید بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در درمان است که با هدف صرفه جویی در کلیه خود را می تواند به عنوان یک درمان واقعی شمارش. اگر شما می خواهم برای جلوگیری از دیالیز و علاقه به یادگیری بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، ما بسیار خوشحالیم که شما را بیشتر فراهم است.


نظرات شما عزیزان:

عبدی
ساعت18:05---15 تير 1396
سلام مادر من دچار نارسایی مزمن کلیه شدن کراتنین 2.4 و اوره 87و دفع پروتین خفیف ایا راه درمانی هست؟چگونه و با چه کسی باید تماس بگیرم؟مادرم دیابت و فشار خون بالا هم دارن ممنون میشم جواب بدید
پاسخ:سلام ممنون سنم را می شناسم آیا او دیابت یا فشار خون بالا دارد. شما می توانید گزارش تست خود را به WhatsApp من ارسال کنید: 008615233618520


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.