چه درماني مي تواند به کليه کمک کند تا عملکرد مناسب را بهبود بخشد

یک شنبه 3 دی 1396
ن : lafee

چه درماني مي تواند به کليه کمک کند تا عملکرد مناسب را بهبود بخشد

این مقاله به بیماران منتقل می شود که از داروهای زیادی برای کاهش کراتینین استفاده کرده اند اما همه چیز بیهوده است. بیماران افزایش می یابند که چه درمان می تواند به کلیه ها کمک کند تا به طور کثیری عملکرد کراتینین را به طور کلی کاهش دهند.

دیالیز قادر به حذف سموم و ضایعات انباشته شده از خون و سلول های کلیه است، اما نمی تواند عملکرد کلیه را به درستی بهبود بخشد. بنابراین، هنگامی که بیماران شروع به دیالیز می کنند، باید آنها را در طول عمر خود برای کاهش میزان کراتینین نوسان کنند. اکثر بیماران از دارو و دیالیز خسته می شوند، بنابراین آنها می خواهند درمان های مؤثر برای کمک به بهبود عملکرد کلیه خود را به طور اساسی.

در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، نورولوژیست ها مجموعه ای از درمان های طبیعی و موثر بر اساس TCM اختراع کرده اند. برای اطلاعات بیشتر به ما مراجعه کنید یا برای پیشنهاد رایگان کلیک کنید دکتر آنلاین.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی: این یک نوآوری بزرگ از طب سنتی چینی است که به صورت خارجی در acupoints دو طرفه Shenshu استفاده می شود. با کمک دستگاه اسموتیک، مواد مؤثر داروهای چینی به طور مستقیم به ضایعات کلیوی نفوذ می کنند تا عروق خونی را افزایش دهند، التهاب را کاهش می دهند، انعقاد بلوک، و تخریب ماتریس های سلولی اضافی.

این برای بهبود گردش خون مفید است، به طوری که کلیه ها می توانند حجم خون و اکسیژن را به اندازه کافی برای تعمیر بافت های آسیب دیده کلیه، به طوری که بهبود عملکرد کلیه.

حمام دارویی: این یک درمان مناسب برای بیماران مزمن کلیوی است. آنها فقط نیاز به آرامش و حمام گرم برای یک دوره دارند که حاوی سوپ چینی و آب گرم است. داروهای چینی می توانند خروج ادرار و عرق را برای اخراج زباله های بیشماری افزایش دهند. به این ترتیب خون شما برای دریافت مواد مغذی و اکسیژن بیشتری تمیز می شود. همراه با گردش خون، اکسیژن کافی به کلیه ها می رسد تا به بهبود عملکرد کلیه کمک کند.

سایر درمان ها نیز می توانند بسته به شرایط بیماری خاص مانند Steaming Therapy، Bath Bath Therapy، طب سوزنی درمانی، درمان طب سنتی چینی و غیره استفاده شوند.

آیا می توانید درمان را پیدا کنید که می تواند ضایعات کلیوی را بهبود بخشد و عملکرد کلیوی را بهبود بخشد؟ آیا شما در درمان طب چینی طب طبیعی بالا علاقه مند هستید؟ اگر چنین است، لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به ایمیل ارسال کنید
 kidneyfailurecn@hotmail.com ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5946.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه درماني مي تواند به کليه کمک کند تا عملکرد مناسب را بهبود بخشد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.