اقدامات توصیه شده برای کاهش کراتینین 283.7 به سطح قابل قبول

سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

اقدامات توصیه شده برای کاهش کراتینین 283.7 به سطح قابل قبول

سطح کراتینین بالا در نتیجه نفرون های کلیوی آسیب دیده است. با این حال، بیشتر بیماران مبتلا به CKD سطح کراتینین بالا را از ریشه کاهش نمی دهند. بنابراین، آنها مایل به اقدامات توصیه شده برای کاهش کراتینین 283.7 به سطح قابل قبول هستند.

کراتینین 283.7 نشان می دهد که کلیه های بیمار آسیب دیده و عملکرد کلیه کاهش می یابد. در کلینیک، این نشان می دهد که وضعیت کلیه در مرحله 3 پیشرفت کرده است. خبر خوب این است که اگر بیمار بتواند برنامه درمان مناسب را انتخاب کند، ممکن است به مرحله 2 بازگردد. با این حال، اغلب بیماران بهترین زمان درمان را به تاخیر می اندازند به طوری که عملکرد کلیه به شدت به نارسایی کلیوی بدتر می شود. در نتیجه دیالیز یا حتی پیوند کلیه به گزینه آنها تبدیل می شود.

همانطور که برای کراتینین 283.7، حتی اگر آن را بالاتر از سطح طبیعی است، هنوز هم خیلی زود شروع دیالیز. سپس، ما توصیه می کنیم برخی از اقدامات که می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا به سطح قابل قبول و یا جلوگیری از عملکرد کلیه از وخامت بیشتر.

از آنجایی که علت اصلی کراتینین بالا در سطح 283.77، بافت و سلول های آسیب دیده کلیه است، برخی از درمان های چینی پزشکی که می توانند به بهبود آسیب کلیه کمک کنند. آنها عبارتند از اسموتراپی میکرو چینی پزشکی، حمام پا حمام، بخار سازی، حمام دارویی، طب سوزنی و غیره. همه آنها سالم و بی خطر برای بیماران بدون عوارض جانبی هستند. آنها می توانند به افزایش گردش خون به کلیه ها کمک کنند که می تواند باعث تشدید ترشحات کراتین و سایر مواد زائد بدن از بدن شود، جلوگیری از التهاب کلیه، جلوگیری از انعقاد، تخریب ماتریکس خارج سلولی، ارائه مواد مغذی و اکسیژن به کلیه ها.

هنگامی که بافت ها و سلول های آسیب دیده به طور موثر تعمیر می شوند، کلیه ها نسبتا طبیعی عمل می کنند. و افزایش کراتینین 283.7 می تواند به طور طبیعی و ریشه ای کاهش یابد. بیماران ممکن است یک زندگی بهتر بدون علائم شدید یا عوارض و یا حتی از دیالیز در نهایت جلوگیری کنند.

هنگامی که سطح کراتینین را در بیماری کلیوی مشاهده می کنید، لطفا به یادگیری زود هنگام، درمان اولیه مراجعه کنید. اگر به طب چینی طب چینی علاقه مند هستید، لطفا پیام زیر را در فرم زیر ارسال کنید یا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به آدرس:
kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5937.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اقدامات توصیه شده برای کاهش کراتینین 283, 7 به سطح قابل قبول,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.