چگونگی استفاده از چهره پف در سندرم نفروتیک

سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

چگونگی استفاده از چهره پف در سندرم نفروتیک

"لطفا پسر من، مرحله 3 CKD و سندرم نفروتیک داشته باشد. او صورت پف کرده و ناپدید می شود. چگونه می توانیم به ما کمک کنیم تا آن را به طور کامل تحویل دهیم؟ Pls Urgent. "

چهره پف (تورم روی صورت) در بیماران سندرم نفروتیک بسیار رایج است، به خصوص در کودکان. قبل از درمان این شرایط، باید بدانیم که چرا این اتفاق می افتد.

علل ناخوشایند در سندرم نفروتیک
هنگامی که گلومرولی ها آسیب دیده اند، قادر به فیلتر کردن بیش از حد سدیم از بدن نیستند، که باعث می شود مایعات باقی بمانند. علاوه بر این، با توجه به غشاهای فیلتراسیون گلومرولی آسیب دیده، پروتئین بسیار زیاد از بدن موجب کاهش فشار اسمزی کلوئیدی پلاسما می شود. در این حالت، مایعات در رگ های خونی به فضای بافت منتقل می شوند، بنابراین منجر به ادم می شود.

در ابتدا، ادم در پلک ظاهر می شود، و سپس صورت، و سپس در قسمت های دیگر بدن.

چگونه می توان چهره پودری را در سندرم نفروتیک تجویز کرد؟
بر اساس احتباس مایعات، دیورتیک ها، ACEI ها و ARB ها معمولا برای افزایش تولید ادرار و کنترل نشت پروتئین استفاده می شود، به طوری که بیماران می توانند چهره پف کرده را در کوتاه مدت از بین ببرند.

تنها مصرف این داروهای غربی می تواند این بیماری را به طور قابل ملاحظه ای تحمل نکند، شما همچنین باید برای درمان گلومرول آسیب دیده و بهبود عملکردهای تصفیه کلیه، نیاز به پذیرش داشته باشید. از طرف گلومرول های آسیب دیده، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به شدت به شما توصیه می شود.

این درمان یک برنامه کاربردی خارجی است که در ناحیه کلیه اتصال دستگاه اسموتیک عمل می کند. گیاهان چینی میکرونیزه می توانند با کمک دستگاه اسموتیک به طور ضمنی به ضایعات کلیوی نفوذ کنند به طوری که گردش خون افزایش می یابد و توانایی خودسوزی کلیه ها را فعال می کند. بنابراین، گلومرولیها می توانند به تدریج ترمیم شوند تا عملکرد کلیه بهبود یابد. کلیه ها می توانند تعادل آب و الکترولیت نسبتا نرمال را حفظ کنند. چهره پف می شود از علت اصلی رد می شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی به طور گسترده ای برای بیماران خارجی از بیش از 148 کشور استفاده می شود. اگر به آن علاقمند هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن بدانید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به آدرس:
kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/nephrotic-syndrome/5936.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونگی استفاده از چهره پف در سندرم نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.