آیا داروهای گیاهی برای کاهش کراتین بالا 4.9 و ادرار خون دارید

سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

آیا داروهای گیاهی برای کاهش کراتین بالا 4.9 و ادرار خون دارید

"مادر من چندین هفته پیش خونریزی شدیدی در ادرار داشت. سطح کراتینین او همچنان افزایش می یابد. اکنون 4.9 است. چه کاری می تواند انجام شود آیا داروهای گیاهی برای کاهش سطح کراتینین بالا وجود دارد؟ بله، ما عمدتا از درمان های حذف توکسین بر اساس طب گیاهی چینی برای حل اختلال کلیوی استفاده می کنیم.

چگونه می توان برای خونریزی عظیم و کراتینین بالا 4.9 انجام داد؟
هر دو غده عظیم خون در ادرار (هماچوری) و سطح بالای کراتینین در نتیجه کلیه آسیب دیده است. بعضی از داروهای غربی میتوانند به طور موقت به تولید ادرار بیشتری برای حذف کراتینین اضافی و یا کنترل خونریزی ادرار بپردازند، اما آنها نمیتوانند ضربان قلب کلیه را اصلاح کنند. بنابراین، اکثر بیماران شکایت دارند که از هماچوری رنج می برند و حتی اگر دارو مصرف می کنند.

در این مورد ما می توانیم نتیجه گیری کنیم که شما باید درمان دریافت کنید که نه تنها می تواند علائم و عوارض بیماری کلیوی را به طور موقت، بلکه مشکل اساسی آسیب کلیه را نیز حل کند.

چگونه درمان حذف توکسین ها ما را برای کاهش کراتینین بالا 4.9 انجام دهید؟
دستورالعمل اصلی درمان سم زدایی داروهای سنتی چینی است که برای هزاران سال استفاده شده است و ثابت شده است که آنها بسیار طبیعی و ایمن برای بیماران هستند، به طوری که عوارض جانبی آنها را نگران نکنند.

درمان حذف توکسین ها ابتدا خون را برای از بین بردن این سموم و زباله های انباشته شده از بدن پاک می کند و سپس داروها می توانند بر روی ضایعات کلیه به طور مستقیم به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون کمک کنند. در نتیجه، سلول های کلیه می توانند حجم کافی خون، اکسیژن و مواد مغذی را برای عملکرد خوب به دست آورند، و همچنین ایسکمی و انکسای کلیوی می توانند به طور موثر تجویز شوند. از طریق یک دوره درمان، بافت و سلول های آسیب دیده کلیه می توانند برای کنترل خونریزی به طور اساسی ترمیم شوند. و همچنین عملکرد کلیه می تواند به ترتیب بازسازی گردد. تا زمانی که کلیه ها می توانند نسبتا نرمال کار کنند، سطح کراتینین 4.9 به طور طبیعی کاهش می یابد و بیماران دیالیز نیاز ندارند.

آیا می توانید طب گیاهی طبیعی برای کاهش سطح کراتینین بالا پیدا کنید؟ اگر چنین است، درمان سم زدایی سیستماتیک از بیمارستان پکن Tongshantang TCM به شما توصیه می شود. اگر شما در مورد آن و بیمارستان ما علاقه مند هستید، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5933.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا داروهای گیاهی برای کاهش کراتین بالا 4, 9 و ادرار خون دارید,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.