آیا سطح کراتینین 3.6 نیاز به دیالیز دارد

سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

آیا سطح کراتینین 3.6 نیاز به دیالیز دارد

"برادر من در بیمارستان در انتظار دیالیز است؛ زیرا سطح کراتینین آن 3.6 میلی گرم / دسی لیتر است، پاهای او متورم و معده است. دکتر معتقد است که او نارسایی کلیه دارد. آیا سطح کراتینین 3.6 نیاز به دیالیز دارد؟ "لطفا اگر ما پرسشی مشابه داشته باشیم، ما را دنبال کنید.

آیا سطح کراتینین 3.6 نیاز به دیالیز دارد؟
در واقع، سطح کراتینین 3.6 در واقع بالاتر از محدوده طبیعی (0.5-1.3mg / dl) است، که نشان می دهد که برخی از بافت های کلیه و سلول های زخمی وجود دارد. با این حال، آیا شما نیاز به دیالیز دارید یا خیر، بستگی به وضعیت بیماری خاص شما دارد.

به طور کلی، سطح کراتینین برای تعیین اینکه آیا یک بیمار باید دیالیز را انجام دهد یا نه، اندازه گیری شود، اما این تنها شاخص نیست. میزان فیلتراسیون گلومرولی و علائم یا عوارض شدید نیز در تصمیم گیری در نظر گرفته می شود.

در کلینیک، سطح کراتینین 3.6 نشان می دهد که بیماری کلیه در مرحله 3 CKD قرار دارد که برای انجام دیالیز کافی نیست، اگر اختلالات شدید مانند استفراغ را نداشته باشید. در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، نورولوژیست ها می توانند به شما به طور طبیعی بدون دیالیز آن را معکوس کنند.

چگونه کراتینین 3.6 به طور طبیعی بدون دیالیز کاهش می یابد؟
کاهش سطح کراتینین بالا 3.6 ضروری و ضروری است. اما ریشه درمان باید تاکید زیادی بر حفاظت از عملکرد کلیه های باقی مانده و تعمیر بافت ها و سلول های آسیب دیده کلیه داشته باشد. دیالیز قادر به دستیابی به اهداف نیست.

درمان با سم زدایی بر اساس انواع درمان های چینی توصیه می شود. این می تواند بافت و سلول های آسیب دیده کلیه را تعمیر، محیط داخلی کلیه و کلی بدن را مدوله کند و برخی از ویژگی های کلیوی را به طور کلی توسط توابع گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی و جلوگیری از التهاب و انعقاد، بهبود می بخشد.

علاوه بر این، داروهای چینی همچنین می توانند مواد مغذی کافی و اکسیژن را به کلیه ها برای تسکین ایسکمی و انکسای کلیوی ارائه دهند. هنگامی که عملکرد کلیوی شما به خوبی بهبود پیدا می کند، کراتین اضافی از بدن به طور موثر و به طور طبیعی اخراج می شود. شما می توانید دور از دیالیز دور نگه دارید و یک زندگی با کیفیت بالا مانند افراد عادی داشته باشید.

آیا از کراتینین 3.6 رنج می برید؟ آیا شما تعجب می کنید که چگونه کراتینین 3.6 به طور موثر بدون دیالیز کاهش می یابد؟ اگر چنین است، لطفا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5932.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا سطح کراتینین 3, 6 نیاز به دیالیز دارد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.