شکستگی کلیه 5 بیمار مبتلا به ضعف در پی رفتن هستند

سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

شکستگی کلیه 5 بیمار مبتلا به ضعف در پی رفتن هستند

مورد: مرد 55 ساله، فشار خون بالا در 4 سالگی، تب بسیار دشوار است، تورم، وقتی که نشسته است نمیتواند به درستی دریافت کند، او نمی تواند با خیال راحت راه برود. پس چه می توانم انجام دهم؟

شکستگی کلیه در بیماران 5 مرحلهای در وضعیت ضعف، ایمنی آن با بیماری کلیه سالها بسیار کم است، عملکرد کلیه بسیار پایین است، فشار خون بالا باعث کاهش عملکرد کلیه می شود.

3 راه وجود دارد که بیمار باید انجام دهد:

1. از بین بردن سموم و زباله های بیش از حد، کلیه آسیب دیده نمی تواند چیزهای ناخواسته را از بین ببرد، که مجددا به کلیه آسیب می رساند. شکستگی کلیه 5 مرحله در عملکرد کلی کلیه است، بنابراین بیماران باید خود را برای حفظ عملکرد کلیه های باقی مانده تلاش کنند. درمان های حذف توکسین ها به طور گسترده ای برای پاک کردن سموم، زباله های اضافی و مجتمع های ایمنی ایجاد می شود که یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد می کند.

بازیابی کلیه ها و بازسازی کلیه ها. داروهای گیاهی چینی می توانند سلول ها و بافت های بیمار را برای بهبود عملکرد کلیه ترمیم کنند، تمام داروهای گیاهی چینی می توانند از طریق تمام بدن در درمان های سیستماتیک نفوذ کنند. (Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان داغ فشرده، درمان دایره ای، بخار درمان، فنجانی درمان، و غیره)

درمان های سیستماتیک کمک خواهد کرد که عروق خونی را تامین کند، گردش خون را بهبود بخشد، متابولیسم را افزایش دهد، بنابراین می تواند فشار خون را به خوبی تنظیم کند. داروهای گیاهی چینی مواد مغذی و اکسیژن را برای سلول های بنیادی و بافت برای کلیه های آسیب دیده فعال به طور طبیعی عرضه می کنند. بنابراین، می تواند کمک به نارسایی کلیه بیماران 5 مرحله بهبود عملکرد کلیه.

3 بهبود ایمنی. درمان های سیستماتیک اثرات خوبی بر تنظیم سیستم ایمنی، قدرت فیزیکی دارد.

درمان های سیستماتیک می تواند در عرض 10-15 روز تمام عوارض را از بین ببرد، اگر شما علاقه مند به طب چینی هستید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2441.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شکستگی کلیه 5 بیمار مبتلا به ضعف در پی رفتن هستند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.