چگونه دیابت را کاهش دهید کراتینین

سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

چگونه دیابت را کاهش دهید کراتینین

توسعه بیماری های کلیوی به مرحله نارسایی کلیه، کراتینین سرم افزایش می یابد، کراتینین سرم به طور کلی در نظر گرفته بیش از 700μmoI / L می دیالیز.

اگر دیالیز نداشته باشید، چگونه کراتینین را ترک کنید؟

روند متابولیک کراتینین

کراتینین تولید می شود متابولیسم عضله، که آیا آن هدر رفتن عضله ناشی از ورزش است یا رژیم غذایی عضله به ارمغان می آورد به هضم غذا، مقادیر زیادی از کراتینین تولید کند.

جریان خون از طریق کلیه ها با کراتینین، توسط فیلتراسیون گلومرولی، و به ادرار اولیه در ادرار در طول بازجذب توبولی تبدیل نخواهد بود، اما به عنوان ادرار دفع میشود.

هنگامی که بیماری کلیوی رخ می دهد، گلومرولی آسیب های جدی تر، آن را نمی توانید فیلتر می شود کراتینین نرمال، خون خواهد به آنها بازگشت، خواهد کراتینین سرم شود.

لازم به ذکر است، در سوخت و ساز بدن کراتینین ادرار به طور کامل نیست، و همچنین به عنوان یک بخش کوچک است که از طریق مدفوع و عرق دفع می شود.

رویکرد کراتینین قطره

علاوه بر دیالیز، اما همچنین چگونه برای کاهش کراتینین؟

روش اول این است که کاهش کراتینین تولید با کاهش گوشت و کاهش رویکرد فعالیت بدنی می تواند به طور موثر کاهش کراتینین.

بنابراین، بسیاری از بیماران کلیوی بپرسید، نارسایی کلیه، می توانید ورزش به بهبود آن Bunengtongguo؟

پاسخ این است کاملا نیست، زیرا مقدار زیادی از بازی های کراتینین، نارسایی کلیه خود، آن را به راحتی می توانید به یک افزایش شدید در کراتینین سرم منجر شود، تحریک ازوتمی قوی است.

راه دوم این است برای افزایش دفع کراتینین، هر چند رویکرد از ادرار تخلیه شده است کار نمی کند، اما می تواند از طریق مدفوع و عرق کردن به دست آورد.

بنابراین، برای آن دسته از بیماران با کلیه کراتینین سرم شکست 500μmoI / L یا کمتر، با دیالیز روده بزرگ (انما)، بخور، پا و راه های دیگر برای کمک به اخراج کراتینین، اگر چه نه چندان، اما چون شما می توانید طولانی مدت را انجام دهید، به طوری که اثر خوب و کامل است .

پس از همه، هدف نهایی از کاهش کراتینین نمی، هدف نهایی این است که برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده است.

طب غربی TCM با بهبود مهار پاسخ التهابی به ایسکمی و هیپوکسی، موثر می تواند محافظت سلول های کلیه باقی مانده، حفظ عملکرد کلیوی موجود است.

اگر حفظ شود، به طوری که بیماری برای مدت طولانی پایدار باقی بماند، به هدف درمان رسید.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/creatinine/1611.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه دیابت را کاهش دهید کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.