چگونه می توان کراتینین 9 را در معرض دیالیز قرار داد

پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

چگونه می توان کراتینین 9 را در معرض دیالیز قرار داد

س: پدر من Creatnine 9. ما در حال ماساژ درمانی هستیم و بعضی داروهای غربی مصرف می کنیم اما به نظر می رسد که آنها کار نمی کنند. چگونه می توانیم این سطح را کاهش دهیم؟

دکتر کلیه آنلاین: او دیالیز را آغاز کرده است؟ سطح کراتینین او خیلی بالاتر از حد نرمال است. چه مشکلی داری؟

س: نه. اما دکتر پیشنهاد کرد که ما باید چند روز قبل از تصمیم گیری در مورد نیاز به دیالیز، صبر کنیم. او سابقه دیابت داشت و هیچ مشکلی نداشت و ناگهان در عرض یک ماه سطح کراتینین خود را از 4 تا 9 افزایش داد.

دکتر کلیه آنلاین: این بدان معنی است که باید در معرض خونریزی زیادی قرار گیرد تا اثربخشی دارو را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، هیچ پیشرفتی حتی اگر شما در حال مصرف دارو هستید، نمیتوانید ببینید. چه درمان دیگری انجام می دهید؟

س: با تمام اقدامات احتیاطی در رژیم غذایی نیز. لطفا به ما کمک کنید و من در درمان شما در طب چینی علاقه مند هستم.

دکتر کلیه آنلاین: ما برای کمک به شما بیشترین کار را می کنیم. از طریق ارتباط، می بینم که پدر شما علائم دیگری ندارد به جز سطح کراتینین بالا و دیابت که درمان آن آسان است. دیالیز ضروری نیست که میزان کراتینین بالا 9 را کاهش دهد.

اولا او باید مصرف دارو و کنترل رژیم غذایی را برای مدیریت قند خون بالا کنترل کند.

دوم، او ابتدا باید برای جلوگیری از آسیب کلیه بیشتر و بهبود کارآیی درمان بعدی نیاز به پاک کردن خون آلوده خود داشته باشد.

سوم، او نیاز به درمان دارد که میتواند ضایعات کلیه زیرین را در همان زمان بهبود بخشد.

دیالیز در واقع می تواند خون را تا حدودی پاک کند، اما قادر به بهبود ضایعات کلیه نیست و عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد. با توجه به کارایی و ایمنی، درمان سیستماتیک سم زدایی به شدت به شما توصیه می شود. این می تواند به شما در دستیابی به سه هدف فوق العاده کمک کند. با عملکرد کلیه بهبود یافته، پدر شما می تواند کراتینین بالا 9 خود را به طور طبیعی و به طور موثر کاهش دهد. شکی نیست که بیمار می تواند دور از دیالیز باشد. در این مورد، او می تواند یک زندگی بهتر زندگی کند.

آیا از سطح کراتینین بالا رنج می برید؟ آیا می ترسید دیالیز و عوارض جانبی آن؟ اگر چنین است، درمان با سم زدایی می تواند راهی بهتر برای شما باشد. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید، لطفا گزارشهای پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا یک پیام را در زیر پایین بیاورید و یا برای آنلاین راهنمای دکتر آنلاین کلیک کنید. بهترین آرزوها!

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5924.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان کراتینین 9 را در معرض دیالیز قرار داد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.