راهنمای راه های مناسب برای کاهش کراتینین 4.5 و اجتناب از دیالیز

پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

راهنمای راه های مناسب برای کاهش کراتینین 4.5 و اجتناب از دیالیز

"میزان کراتینین مادرم در گزارش معاینه خون 4.5 است. من فشار خونم را اندازه گرفتم و قرائت ها 161 و 91 بود. مادربزرگم همین مشکل را داشت که پروسه دیالیز را گذراند و از نارسایی کلیه درگذشت. من می خواهم مادرم به زودی بهبود یابد. لطفا راه های مناسب برای کاهش سطح کراتینین را راهنمایی کنید. "

این یک ایمیل است که شماره تلفن او را به پست الکترونیکی ما ارسال می کند kidneyfailurecn@hotmail.com. آیا پرسوجو مشابهی دارید که با استفاده از روش های مناسب کاهش سطح کراتینین بالا و ناتوانی کلیه برای جلوگیری از دیالیز؟ اگر چنین است، لطفا به دنبال راه حل خود باشید.

کراتینین سطح 4.5 چقدر جدی خواهد بود؟
به طور معمول، سطح کراتینین، محدوده نرمال 0.5-1.3 mg / dl را حفظ خواهد کرد، زیرا کلیه های سالم مایع مایع اضافی و ناخالصی های بدن را به طور موثر فیلتر می کند. با این حال، به علت علل مختلف، کلیه شما آسیب دیده به طوری که آنها به درستی کار می کنند، تعداد زیادی از کراتین خون را تشکیل می دهند.

سطح کراتینین 4.5 به معنی مشکل کلیه در مرحله 3 CKD است، که شانس خوبی برای به دست آوردن شرایط کلیه با درمان طب طبیعی و محافظه کار است. اما اگر درمان نشود، باعث آسیب کلیه خواهد شد و حتی زندگی شما را تهدید خواهد کرد.

راه های مناسب برای کاهش کراتینین 4.5 و جلوگیری از دیالیز چیست؟
در مرحله 3 CKD، مهمترین نکته این است که جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه ها و حفظ عملکرد کلیه های باقی مانده موثر باشد.

در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، نورولوژیست ها به طور گسترده ای از درمان های سم زدایی استفاده می کنند تا به بیماران کمک کنند تا بافت و سلول های آسیب دیده آنها را تعمیر کنند و در عین حال برخی از عملکرد کلیوی را بازگردانند.

اما برای افزایش کارآیی دارو، ابتدا خون را به طور کامل از داروهای چینی پاک می کنیم. در محیط خون تمیز داخلی، داروها می توانند رگ های خونی را از بین ببرند، استرس خون را کنترل می کنند، فشار خون را تنظیم می کنند، ضایعات کلیوی را ترمیم می کنند، و بنابراین عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود یابد. سطح کراتینین بالا 4.5 می تواند به طور طبیعی بدون دیالیز کاهش یابد.

درمان با سم زدایی درمان مناسب برای کاهش سطح کراتینین بالا و جلوگیری از دیالیز به طور موثر است. آیا شما در مورد این درمان و بیمارستان ما کنجکاو هستید؟ اگر چنین است، می توانید گزارش های رسانه ای و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بفشارید و یا برای راهنمایی رایگان روی Online Doctor کلیک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5926.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راهنمای راه های مناسب برای کاهش کراتینین 4, 5 و اجتناب از دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.