آیا پیوند کلیه تنها راه برای نارسایی کلیه است 5 بیمار مرحله

پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

آیا پیوند کلیه تنها راه برای نارسایی کلیه است 5 بیمار مرحله

در مرحله نهایی بیماری کلیوی، عملکرد کلیوی بیماران بسیار کم است که تقریبا نمی تواند کار کند. بنابراین آنها پیوند کلیه را برای نجات زندگی نیاز دارند. بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فکر می کنند که پیوند کلیه تنها انتخاب برای زندگی طولانی تر و بهتر است. پس درست است؟ به دنبال این مقاله برای پیدا کردن درمان های جایگزین برای بیماری خود.

درمان برای درمان بیماری کلیوی در جهان وجود ندارد، زیرا ما نمی توانیم سلول ها و بافت های مرده را اصلاح کنیم. تعداد زیادی از سلولهای سالم، بیمار، مرده و بافت در بیماران کلیوی وجود دارد. طب چینی می تواند سلول ها و بافت های بیمار را به طور موثر برای جلوگیری از آسیب به کلیه دوباره تعمیر کند. در غیر این صورت، داروهای گیاهی چینی به داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند که می تواند عروق خونی را افزایش دهد، گردش خون را افزایش دهد، متابولیسم را ترویج کند، و مواد مغذی و اکسیژن را به سلول های بیمار عرضه کند، بنابراین می تواند عملکرد کلیه را فعال کند.

چرا داروهای گیاهی چینی می توانند عملکرد کلیوی را بهبود ببخشند؟

این می تواند سه راه داشته باشد:

1. پاک کردن سموم و زباله های اضافی، بنابراین یک محیط تمیز و خوب وجود خواهد داشت، سطح کراتینین نیز کاهش خواهد یافت.

2. این می تواند کلیه آسیب دیده را تعمیر و ساخت کلیه را بازسازی کند، بنابراین می تواند عملکرد کلیوی را برای اجتناب از دیالیز بهبود بخشد.

3. ایمنی قوی، که می تواند با سرما و عفونت مبارزه کند. بنابراین می تواند عود بیماری را کاهش دهد.

درمان های سیستماتیک می تواند بیماری کلیه را از ریشه و بهبود عملکرد کلیه درمان کند. بنابراین می تواند از پیوند دیالیز یا پیوند کلیه برای زندگی طولانی تر و بهتر تر جلوگیری کند. این تنها پیوند کلیه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در چین نیست، درمان سیستماتیک برای بیماران کلیوی بسیار بیشتر و محبوب است.

اگر پیوند کلیه را نمی خواهید، و می خواهید بیشتر در مورد درمان های سیستماتیک که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید بیشتر بدانید یا لطفا با: kidneyfailurecn@hotmail.com

پیوند مقاله: http://www.kidneyfight.com/esrd-treatment/2435.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا پیوند کلیه تنها راه برای نارسایی کلیه است 5 بیمار مرحله,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.