اگر GFR کم باشد: آیا می توان آن را با پزشکی بهبود داد

پنج شنبه 23 آذر 1396
ن : lafee

اگر GFR کم باشد: آیا می توان آن را با پزشکی بهبود داد

کل نام GFR، میزان فیلتراسیون گلومرولی است که مایع فیلتر شده در کلیه ها را نشان می دهد. GFR کم است بدان معنی است که کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است، بنابراین در بیشتر موارد، می تواند عملکرد کلیه شما را نشان دهد. GFR کمتر از 10٪ است که پزشک دیالیز یا پیوند کلیه را برای طول عمر طولانی مدت توصیه می کند. هرچه بیشتر بیماران می خواهند بدانند می تواند GFR را با دارو بهبود بخشد؟

همه ما می دانیم دیالیز یا پیوند کلیه نمی تواند GFR را بهبود بخشد، بنابراین می تواند طب چینی GFR را بهبود بخشد؟

طب چینی دارای هزاران سال تاریخ در چین است، که به طور گسترده در چین برای درمان انواع بیماری استفاده می شود. بیمارستان پکن Tongshantang طب سنتی چین توسعه درمان های سیستماتیک برای درمان بیماری کلیه را برای بیش از 10 سال، که می تواند عملکرد کلیه را با موفقیت بهبود بخشد.

بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی موفق به انجام دیالیز یا پیوند کلیه با درمان های سیستماتیک می شوند. همچنین بیماران دیالیزی نیز برای کاهش زمان دیالیز تلاش می کنند. پس چرا درمان های سیستماتیک می تواند کلیه را برای امید به زندگی طولانی مدت فعال کند؟

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان فشرده سازی داغ، درمان دایره ای، بخار، طب فشاری، و غیره

بسیاری از داروهای گیاهی چینی در درمان های سیستماتیک استفاده می شوند که بستگی به شرایط بیماری بیماران دارد. بنابراین با بیماری کلیوی خود دقیق است و تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد. داروهای گیاهی چینی را می توان به سلول ها و بافت های بیمار تحویل داد که می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد و کلیه ها را بازسازی کند.

درمان های سیستماتیک می تواند برای رسیدن به رگ های خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم، دستیابی به خون را بهبود بخشد تا کلیه ها را بهبود بخشد تا عملکرد کلیه را بهبود بخشد. بنابراین GFR می تواند به تدریج توسط داروهای گیاهی چینی بهبود یابد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان های سیستماتیک را که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، بخوانید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/esrd-treatment/2436.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: اگر GFR کم باشد: آیا می توان آن را با پزشکی بهبود داد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.