علل کیست مجتمع کلیوی چه هستند

چهار شنبه 28 فروردين 1392
ن : lafee

علل کیست مجتمع کلیوی چه هستند

 

علل کیست مجتمع کلیوی چه هستند

کیست کلیه یک اختلال بسیار معمول است، به خصوص در میان افراد مسن است. می توان آن را به اکثریت های ساده و complex.The بیماران تقسیم کیست ساده کلیه است که کیست کلیوی benign.Complex می تواند در برخی موارد رخ می دهد و آن را تا شانس زیادی برای تبدیل شدن به cancerous.If شما در حال با کیست پیچیده کلیوی تشخیص داده، شما نیاز به بیشتر تست افتراق کیست از کلیه AA cancer.Knowing از از علل کیست پیچیده کلیه می تواند کمک به این بیماری را بهتر مدیریت کنید.

کیست های کلیوی ممکن است مادرزادی باشد یا در حال حاضر در تولد، و یا مردم می توانند آنها را بعد از آن در کیست ملحق شدن توسعه ممکن است با برخی از عفونت انگل روده ای ایجاد می شود، به عنوان مثال، در tapeworm.Additionally، برخی از کیستهای لازم می تواند در میان افرادی که تحت همودیالیز و دیالیز صفاقی رخ می دهد است. کیست های متعدد و دو طرفه کلیوی معمولا در این بخش از بیماران رخ می دهد.

علاوه بر این، کیست کلیه می تواند از بسیاری از شرایط بهداشت و سلامت دیگر منجر شود. بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)، کلیه multicystic دیسپلاستیک، nephronophthisis و اختلال کیستیک مدولاری معمولا شرایط که می تواند به شکل گیری بسیاری از کیست های کلیوی می شود.

فوق از علل عمده cyst.Control پیچیده کلیوی از این مشکلات می تواند کمک به مدیریت کیست بهتر.

به عنوان کیست پیچیده کلیه ممکن است سرطانی شوند، درمان زود هنگام و تهاجمی کاملا important.How به درمان کیست پیچیده کلیوی؟

سوزن سوراخ است که معمولا استفاده می شود برای حذف روش cysts.This کلیوی شامل سوراخ کیست و قرار دادن الکل در داخل کیست به کوچک کردن آنها است.

یکی دیگر از درمان مرسوم است removal.It کیست لاپاروسکوپی یک فرایند که در آن کیست تخلیه و سپس دیوار از کیست قطع خواهد شد away.It تهاجمی تر از سوراخ سوزن است.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی درمان طبیعی برای کیست پیچیده کلیه رایگان effects.It تهاجمی است یک درمان خارجی است و از مواد تشکیل دهنده طب موثر می توان به ضایعات کلیوی از طریق پوست در داروهای area.The کلیه نفوذ می تواند سلول های اپی تلیال در کیست کشتن دیوار برای جلوگیری از از کیست از enlarging.Also، ترویج دفع مایعات کیستیک، کیست به تدریج کوچک خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هستند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.