می تواند مرحله 4 نارسایی مزمن کلیوی را معکوس کند

دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

می تواند مرحله 4 نارسایی مزمن کلیوی را معکوس کند

هنگامی که نارسایی کلیه وجود دارد، به این معنی است که بیش از 50٪ عملکردهای کلیوی آسیب دیده است. بعضی از علائم ممکن است ظاهر شوند مانند پروتئینوری، ادم، خستگی، ضعف و غیره. بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیوی مرحله 4 ممکن است تعجب کنند که آیا داروها با آن معکوس می شوند یا خیر.

آیا مرحله 4 نارسایی کلیه می تواند معکوس شود؟
صادقانه بگویم، داروهای غربی یا دیالیز راه حل خوبی در درمان مرحله 4 نارسایی کلیه ندارند و نمیتوانند عملکرد کلیه را معکوس کنند. اما لطفا نگران نباش داروهای چینی به طور گسترده ای برای درمان انواع بیماری ها، از جمله بیماری کلیه استفاده می شود.

نقطه اصلی معکوس کردن نارسایی کلیه، بهبود عملکرد کلیه است. از طریق سالهای تجربه بالینی، نفرولوژی بیمارستان پکن Tongshantang TCM یک سیستم درمان کامل، به نام Toxins-Removing Treatment، برای کمک به معکوس عملکرد کلیه ایجاد کرده است.

چگونه توکسین-حذف درمان عملکرد کلیه معکوس؟
این نقش مهمی در بهبود عملکرد کلیه در بیماران دارد. اجزای اصلی این درمان، برخی از گیاهان سنتی چینی هستند که به پودر میکرونیزه می شوند. این اقدام با هدف به طور مستقیم و به راحتی داروها را به سطح کلیه ها منتقل می کند و اثرات درمان پزشکی را افزایش می دهد.

هنگامی که مواد تشکیل دهنده فعال گیاهان چینی وارد ضایعات کلیه شوند، برخی از بافت ها و سلول های آسیب دیده تحریک می شوند، رگ های خونی پر شده از خون برای جریان خون تازه و کافی به بدن باز می شود و فیبروز کلیه نیز جلوگیری می شود. به تدریج با کمک گیاهان چینی، مقدار زیادی از سموم و مواد زائد به طور طبیعی فیلتر می شوند. ضایعات کلیوی می تواند به خوبی بهبود یابد و عملکرد کلیه را می توان معکوس کرد.

با این حال، به عنوان افرادی که در مرحله نهایی بیماری کلیوی هستند، اکثر سلول ها و بافت های کلیه در معرض بیماری یا نکتونی هستند، آنها نمی توانند به زندگی عادی بروند، اما هنوز شانس زندگی با کیفیت بالا را دارند.

نارسایی کلیه دارید؟ آیا می خواهید زندگی با کیفیت بالا و دور از دیالیز انجام دهید؟ اگر چنین است، لطفا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در فرم زیر بنویسید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/treatment/5918.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: می تواند مرحله 4 نارسایی مزمن کلیوی را معکوس کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.