توقف دیالیز به معنای مرگ بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله پایانی است

دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

توقف دیالیز به معنای مرگ بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله پایانی است

از شما متشکرم که خیلی مهربان است. آنچه که من بدون پرونده پزشکی من می دانم این است که یک سال پیش در معده من بسیار بیمار شدم. من از تابستان سال 2016 با چند بار پرتاب کردم. فکر کردم زخم داشتم قهوه را ترک کردم. معده بیمار تا سپتامبر 2016 خیلی بدتر شد و من را به دکتر فرستاد. که در آن برخی از کار خون نشان داد همه سطوح که شما در منطقه خطرناک با دکتر اشاره کرد. من را از طریق ER راهنمایی کرد و آنها را به سرعت با نارسایی کلیه تست کرد و تشخیص داد. من به حمام رفتم بدون خون. من مایع را نگه داشتم، اما این مشکل را متوجه نشدم. من فکر کردم شاید کمی پیری با سن داشتم. در عرض 2 هفته از دیالیز من از 125 پوند کاهش یافتم. به 110 پوند من همیشه خوردن و نوشیدن سالم بود، بنابراین واقعا نمی دانستم وزنم به 125 پوند برسد. من 5'3 "" قد بلند هستم از اواخر سپتامبر سال گذشته تا سال 2016، من در درمان دیالیز 3 بار در هفته به مدت 3 1/2 ساعت در هر درمان مراجعه کردم. کلیه های من دیگر فیلتر نمی شوند. بنابراین در حال حاضر کلیه drs. من را در رژیم غذایی کمبود کلیوی که سعی در کاهش فسفر و پتاسیم داشته باشید، تا حد امکان، و من فکر می کنم که فقط 4 فنجان مایع در روز داشته باشم. مطمئنا فشار خون من برای اولین بار 200 بار با بازدید از ER رو به بالا بود. وقتی خوردن یک قرص فسفر و یک قرص فشار خون را در شب انجام دهم، بدون دیالیز گفتند که من احتمالا قبل از این سال جدید فوت کرده ام.

دکتر:

بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در جهان، دیالیز، پیوند کلیه، داروهای چینی به طور گسترده در درمان نارسایی کلیه مورد استفاده قرار می گیرند. در حال حاضر، کلیه شما نمی تواند کار کند، بنابراین شما نمی توانید دیالیز را متوقف کنید، در صورتی که دیالیز را متوقف کنید، همانطور که دکتر گفت، بسیار خطرناک است. بنابراین امیدوارم که به دنبال هدایت دکتر باشید.

البته دیالیز نمیتواند عملکرد کلیه شما را بهبود بخشد و امید به زندگی طولانی نیست، بنابراین ما توصیه می کنیم از داروهای چینی برای افزایش طول عمر استفاده کنیم. بنابراین شما می توانید زندگی طولانی تر و بهتر داشته باشید، آیا شما عوارضی دارید؟ تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد.

البته، متخصصین بسیاری از مشاوره های دیگر را در اختیار شما قرار می دهند، بنابراین اگر می خواهید بیشتر بدانید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/339.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: توقف دیالیز به معنای مرگ بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله پایانی است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.