پس از پیوند کلیه کراتینین 1.72 و GFR 35

دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

پس از پیوند کلیه کراتینین 1.72 و GFR 35

GFR نشان می دهد که چگونه کلیه شما خون را فیلتر می کند. رنج محدوده:> 59. هرچه عدد بالاتر باشد، بهتر است کلیه شما کار کند. GFR 35 بدین معنی است که شما در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه (CKD) هستید. 5 مرحله از CKD وجود دارد.

کراتینین 1.72 بدین معنی است که شما در مرحله 1 بیماری مزمن کلیه هستید، همه افراد فکر می کنند که با مرحله سوم CKD مخالف هستند. در حال حاضر، پاسخ مناسب این سوال را خواهم داد. شما می توانید با دکتر آنلاین یا دنبال این مقاله مشورت کنید.

در اکثر موارد، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، آزمایش ادرار، آزمایش خون برای دانستن بیماری کلیوی انجام می دهند. بنابراین سطح کراتینین تنها شاخص عملکرد کلیه خواهد بود. برای صادق بودن، دقیق نیست که عملکرد کلیوی را بدانیم. سطح کراتینین به سموم و زباله های بیشماری در بدن اشاره دارد، عوامل زیادی برای محدود کردن کراتینین وجود دارد. شاید عملکرد کلیه شما بسیار کم است، اما سطح کراتینین بالا نیست، که وضعیت بیماری را آسان می کند. بنابراین آزمایش GFR برای بیماران کلیوی بسیار مهم است.

GFR عملکرد کلیه شما را به طور مستقیم نشان می دهد. تعداد بیشتری عملکردهای کلیه است، GFR کمتر از 10٪ است که پزشک دیالیز یا پیوند کلیه را توصیه می کند.

GFR 35 بدین معناست که شما CKD 3 مرحله است، که به این معنی است که امید زیادی برای بازگشت مرحله کلیه با درمان های سیستماتیک به موقع است.

درمان های سیستماتیک عبارتند از: اسموتراپی پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، Moxibustion، طب سوزنی، درمان فشرده سازی داغ، درمان دایره ای، بخار، طب فشاری، و غیره

درمان های سیستماتیک می تواند سلول ها و بافت های بیمار را بهبود بخشد تا عملکرد کلیه را بهبود بخشد، بنابراین می تواند مرحله 3 CKD را به مرحله CKD 2 تغییر دهد و عملکرد کلیه را بهبود بخشد.

اگر می خواهید عملکرد کلیه شما آسیب دیده را فعال کنید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ایمیل تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2431.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پس از پیوند کلیه کراتینین 1, 72 و GFR 35,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.