تورم در سندرم نفروتیک با تکررولیموس کنترل نمی شود

دو شنبه 20 آذر 1396
ن : lafee

تورم در سندرم نفروتیک با تکررولیموس کنترل نمی شود

سلام دکتر، دخترم 8 ماهه سندروم نفروتیک دارد و تاکرولیموس برای کنترل علائم مصرف می کند، اما تاکرولیموز نمی تواند تورم را کنترل کند. وقتی او سرما یا سرفه گرفت، ادم می آید، پس چه باید بکنیم؟

علامت سرفه یا عفونت برای سندرم نفروتیک آسان است. تاکرولیموس تنها می تواند علائم را کنترل کند، که هیچ تاثیری در درمان بیماری کلیه ندارد. کلیه آسیب دیده تعمیر نمی شود و بیماران بیشتر و بیشتر بیمار می شوند و به بیماری کلیوی تبدیل می شوند. بنابراین این یک زندگی بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است که برای درمان بیماری کلیوی دارو مصرف می کنند. از آنجا که، این تنها علائم را کنترل می کند که نمی توانند بیماری کلیوی را بدون هیچ عارضه درمان کنند.

برای این شرایط، توصیه می کنیم درمان های سیستماتیک برای درمان سندرم نفروتیک، که می تواند سندروم نفروتیک خود را بدون هیچ عارضه ای درمان کند.

1. حذف سموم و زباله های اضافی که سبب متوقف شدن آسیب به کلیه می شود، عملکرد کلیه های باقی مانده را حفظ می کند. و همچنین می تواند یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد کند. درمان های سم زدایی در چین بسیار محبوب است.

2. بهبود عملکرد کلیه. داروهای گیاهی چینی می توانند مواد مغذی و اکسیژن را به سلول ها و بافت های بیمار ارائه دهند، که می تواند کلیه آسیب دیده را برای بهبود عملکرد کلیه ها ترمیم کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در سراسر جهان برای بهبود عملکرد کلیه بسیار محبوب است.

3. بهبود ایمنی، ایمونوتراپی دارای شش مرحله می باشد که می تواند سیستم ایمنی بدن را تنظیم کند. بنابراین می تواند بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک را برای مبارزه با سرما و عفونت کمک کند.

بنابراین درمان های سیستماتیک می تواند بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک را بدون هیچ عارضه ای درمان کند. اگر در سندرم نفروتیک هستید که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/nephrotic-syndrome-treatment/2433.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تورم در سندرم نفروتیک با تکررولیموس کنترل نمی شود,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.