کاهش کراتینین بالا در نارسایی

چهار شنبه 28 فروردين 1392
ن : lafee

کاهش کراتینین بالا در نارسایی

 

کاهش کراتینین بالا در نارسایی
نارسایی کلیه است زمانی که کلیه ها قادر به کار برای فیلتر کردن خون و حذف مواد زائد از بدن adequately.As زباله ساخت تا در خون، آن می تواند در creatinine.How بالا منجر به کاهش کراتینین بالا در نارسایی کلیه به طور موثر؟

چرا کراتینین افزایش می دهد در نارسایی کلیه؟

کراتینین محصول جانبی از کراتین در عضله و توسط کلیه normally.So کراتینین نگه می دارد و در یک سطح ثابت 0.7 به 1.3mg/dL، و 0.6 برای 1.1mg/dL برای women.However، انواع علل می تواند ساختار کلیه را مختل فیلتر، مانند دیابت، فشار خون بالا، مصرف مواد مخدر و غیره هنگامی که ساختار کلیه آسیب دیده است، کلیه ها قادر به حذف مواد زائد از بدن، در نتیجه در کراتینین بالا.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا در نارسایی کلیه؟

بسیاری از بیماران فقط در نظر کراتینین بالا مبدأ problems.If خود آنها می توانند کراتینین را تحت کنترل نگه دارید، آنها تبدیل خواهد شد better.Ketosteril و سایر داروهای سم زدایی معمولا استفاده می شود، که می تواند تولید زباله را کاهش دهد و یا بهبود دفع زباله از طریق دستگاه گوارش، در نتیجه در کاهش موقت کراتینین. در همین حال، رژیم غذایی کلیه های دوستانه برای insufficieny کلیه همچنین توصیه می شود برای کاهش تولید زباله.

با این حال، همانطور که در بالا ذکر شد، کراتینین بالا در نتیجه صدمه به کلیه، و نه منشاء عملکرد کلیوی deterioration.Therefore، به کاهش کراتینین بالا در نارسایی کلیه، هدف اولیه درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی.

در مرحله اول، کنترل علل صدمه به کلیه ها می تواند کلیه مثال تابع deterioration.For کند، قند خون بالا یک شتاب دهنده عمده کاهش عملکرد کلیه در نفروپاتی دیابتی است.

ثانیا، فشار خون بالا، پروتئینوری، کم خونی و سایر عوارض ناشی از نارسایی کلیه عوامل خطر قابل توجهی از کاهش عملکرد کلیه هستند. مدیریت این شرایط می تواند کاهش سرعت پیشرفت بیماری.

ثالثا، بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی. طب گیاهی چینی می توانید سیستم خود را تعمیر بدن را تحریک و در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی. اگر کلیه شما بهتر می توانید کار برای حذف ضایعات، کراتینین بالا در نارسایی کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.