چگونگی پیشرفت نارسایی کلیه و نحوه فرار دیالیز

پنج شنبه 16 آذر 1396
ن : lafee

چگونگی پیشرفت نارسایی کلیه و نحوه فرار دیالیز

شکستگی کلیه، مرحله 4 بیماری کلیوی، به دلیل کاهش عملکرد کلیه، باعث ناراحتی بسیاری می شود. با توجه به این وضعیت، بیماران نارسایی کلیه ممکن است بدانند چگونه پیشرفت می کنند و چگونه می توانند به طور موثر از دیالیز فرار کنند.

نارسایی کلیه چگونه پیشرفت می کند؟
شما باید یک ایده واضح داشته باشید که هنگامی که نارسایی کلیه وجود دارد علائم نارسایی کلیه به علت جمع آوری زباله ها و سموم و همچنین مایع اضافی در بدن ظاهر می شود، از جمله ضعف، خستگی، تنگی نفس، بی حالی، تورم پروتئینوری و غیره

بدتر از همه، ناتوانی در حذف پتاسیم از جریان خون ممکن است باعث ریتم های غیر طبیعی قلب و مرگ ناگهانی شود. بنابراین، هنگامی که نارسایی کلیه را پیدا کردید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که اقدام به کاهش سرعت پیشرفت آن از آخرین مرحله بیماری کلیوی - اورمی انجام دهید.

چگونه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه از دیالیز فرار کنند؟
هدف از درمان جلوگیری از وخامت بیشتر عملکرد کلیه و اصلاح اختلالات کلیه است. این دیالیز را نمی توان انجام داد.

اگر نادیده نگیرید تا این عملکرد کلیه را از بین ببرد، کلیه ها به تدریج به تدریج از بین می روند، در آن زمان شما دیگر انتخابی نخواهید داشت اما تنها راه دیالیز را قبول می کنید و یا پیوند کلیه را انجام می دهید.

خبر خوب این است که درمان با سم زدایی از بیمارستان پکن Tongshantang TCM بر اساس هدف از درمان شکست نارسایی کلیه به طور شدید و بافت و سلول های آسیب دیده کلیه ها درمان و درمان می شود. این می تواند به حذف تعداد زیادی از سموم از بدن، تنظیم اختلالات ایمنی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، و بهبود عملکرد خاص کلیه برای کمک به فرار از دیالیز.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان های سم زدایی برای جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه و فرار از دیالیز بدست آورید؟ آیا می خواهید زندگی بدون کیفیت زندگی خود را بدون خانواده تان داشته باشید؟ اگر چنین است، لطفا ایمیل های موجود در این سایت را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در فرم زیر بنویسید. ما همیشه اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4/5916.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونگی پیشرفت نارسایی کلیه و نحوه فرار دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.