مرحله 4 نارسایی کلیه، چگونه می توانم کمک کنم دیالیز نکنم

پنج شنبه 16 آذر 1396
ن : lafee

مرحله 4 نارسایی کلیه، چگونه می توانم کمک کنم دیالیز نکنم

"سلام دکتر من مرحله 4 نارسایی کلیه است، من فقط امیدوارم که من به دیالیز بروید. چه می توانم به من کمک کنی؟ از آنجایی که عضلاتم در ران من زیاد است و احساس ضعف می کنند، من نیز به خوبی حرکت نمی کنم. "

در مرحله 4 نارسایی کلیوی، تعداد بسیار زیادی از سموم و زباله ها در بدن از زمانی که کلیه های شما آسیب دیده اند، در بدن ذخیره می شوند. همانگونه که شما تجربه کرده اید، این مواد سمی و مواد زائد باعث ایجاد ناراحتی هایی از قبیل تهوع، استفراغ، خارش پوست، ضعف، خستگی، درد عضلانی و غیره می شود.

نقطه اصلی درمان باید برطرف کردن این سموم و زباله ها و تعمیر لوزالمعده های نارس شما باشد. فقط به این ترتیب می توانید به طور موثر و با موفقیت از دیالیز دور شوید.

براساس این نکته درمان های جامع ترمیم سم زدایی توسط گروهی از نفرولوژیست های حرفه ای بیمارستان پکن تانگ هاتانتان TCM طراحی شده اند که هدف آن کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است که از دیالیز جلوگیری می کنند و زندگی با کیفیت بالا را تجربه می کنند. این شامل یک سری از درمان های طبیعی TCM مانند Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پا حمام، حمام دارویی و غیره

از طریق تشخیص دقیق بیماری، کارشناسان بهترین درمان را بر اساس شرایط بیمار برای دستیابی به بزرگترین اثرات درمان انتخاب خواهند کرد. درمان طب چینی انتخابی خون را پاک می کند، ضایعات کلیوی را بهبود می بخشد، همچنین برخی از عملکردهای کلیوی را بهبود می بخشد تا شما را از اجتناب از دیالیز جلوگیری کند و مرحله 4 نارسایی کلیه را درست کنید.

آیا شما نیز مایل به انجام دیالیز هستید؟ آیا می خواهید سم زدایی درمان های جامع را امتحان کنید؟ اگر چنین است، لطفا ایمیل های موجود در این سایت را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در فرم زیر بنویسید

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-4/5915.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 4 نارسایی کلیه، چگونه می توانم کمک کنم دیالیز نکنم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.