آیا Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند زمان دیالیز را کاهش دهد

پنج شنبه 16 آذر 1396
ن : lafee

آیا Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند زمان دیالیز را کاهش دهد

دیالیز کلیه مصنوعی نامیده می شود که کمک می کند سموم و زباله های اضافی را از بین ببرد. این بیماری به طور گسترده ای در مرحله بیماری کلیوی مورد استفاده قرار می گیرد. همه بیماران دیالیزی می خواهند زمان دیالیز را کاهش دهند و یا از دیالیز جلوگیری کنند، به دنبال این مقاله برای پیدا کردن جواب این است که آیا بیماران دیالیزی می توانند این کار را انجام دهند یا خیر.

در مرحله نهایی بیماری کلیوی، سموم و زباله های زیاد وجود دارد، در غیر این صورت، بیماران برخی از عوارض را تجربه خواهند کرد، به طوری که پزشک دیالیز یا پیوند کلیه را توصیه می کند. هنگامی که دیالیز را قبول می کنید که دشوار است از آن اجتناب کنید، زمان های دیالیز با کاهش عملکرد کلیه افزایش می یابد.

پس چگونه زمان دیالیز را کم کنید؟

1. حذف سموم و پسماندهای بیش از حد.

2. تعمیر سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه.

چه درمان هایی برای بیماران دیالیزی مفید است؟

بیمارستان پکن Tongshantang طب سنتی چینی درمان های سیستماتیک برای بیماران کلیوی را از جمله: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، بخار درمان، فشرده سازی گرم، درمان دایره ای و غیره، را توسعه می دهد.

درمان های سیستماتیک در درمان بیماری های کلیوی بسیار محبوب هستند، بسیاری از بیماران از درمان های سیستماتیک از سراسر جهان می آیند، به همین دلیل می توانند کمک کنند که عروق خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب ، تغذیه مواد مغذی و اکسیژن را به کلیه آسیب دیده، که می تواند خون را به کلیه آسیب برساند.

امید زیادی برای کاهش زمان دیالیز وجود دارد و یا از انجام دیالیز با بهبود عملکرد کلیه وجود دارد. تمام عوارض را می توان در 10-15 روز کاهش داد. اگر دیالیز دارید که می خواهید کیفیت زندگی را بهبود ببخشید، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/treatment/335.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا Osmotherapy پزشکی میکرو چینی می تواند زمان دیالیز را کاهش دهد,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.