سطح کراتینین 9.8، آیا دیالیز ضرورت یا ضرورت فوری است

سه شنبه 14 آذر 1396
ن : lafee

سطح کراتینین 9.8، آیا دیالیز ضرورت یا ضرورت فوری است

آیا پرس و جو مشابهی دارید: کدام سطح کینینین دیالیز را تأیید می کند؟ برای کراتینین سطح 9.8 دیالیز ضروری است یا خیر؟ آیا بیمار باید اکنون دیالیز را شروع کند؟ لطفا برای دریافت پاسخ خاص لطفا به ما مراجعه کنید.

آیا دیالیز نیاز فوری یا نه برای کراتینین 9.8 است؟
صادقانه بگویم، هنگامی که شما باید دیالیز را به سطح کراتینین مربوط نیست، آن را با علائم خاصی از بیمار مرتبط است. به طور کلی، در بسیاری از کشورهای خارجی، زمانی که کراتینین تا 5.1 است، پزشکان دیالیز را توصیه می کنند. اما لازم نیست که اکثر بیماران علائم یا ناراحتی نداشته باشند.

هنگامی که بیمار علائم واضح داشته باشد، مانند ادم شدید، تهوع و استفراغ شدید و علائم دیگر، غلظت پتاسیم بیشتر از 6.5 است، حتی اگر کراتینین بیش از حد بالا نباشد، دیالیز باید برای کاهش این علائم توصیه شود. سپس شما همچنین باید کلیه خود را در زمان تعمیر. بدون این علائم، بیماران توصیه می شود تا به طور موثر و به موقع تعمیر آسیب کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه.

چه درماني مي تواند به بهبود ضايعات کلیه کمک کند و عملکرد کلیه را بهبود بخشد؟
طب سنتی چینی متفاوت از داروهای غربی یا دیالیز است که در درمان بیماری کلیوی بهتر و موثرتر است. در بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی، انواع درمان های طبیعی بر اساس داروهای چینی اختراع شده و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند، که در مجموع به نام سم زدایی سم زدایی درمان می شود.

همانطور که از نام آن بر می آید، درمان با سم زدایی برای اولین بار به شما کمک می کند که خون آلوده را پاک کنید. این مرحله برای کمک به کاهش آسیب کلیه بیشتر و افزایش کارآیی درمان بعدی ضروری است. از طریق خواص انعطاف پذیری عروق خونی، بهبود گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی و جلوگیری از التهاب و انعقاد، مواد تشکیل دهنده مفید گیاهان چینی به طور مستقیم به ضایعات کلیه دسترسی پیدا می کنند. داروها سموم و زباله ها را از بدن حذف می کنند، خونریزی را از بین می برند، مواد مغذی کافی و اکسیژن را به کلیه ها می رسانند تا از کم خونی و انکساری کلیوی و همچنین تنظیم بیماری های ایمنی جلوگیری شود.

به این ترتیب، عملکرد کلیه می تواند تا حد زیادی بازسازی و کراتینین بالا 9.8 نیز می تواند به طور طبیعی بدون دیالیز کاهش می یابد.

هدف از این درمان حذف توکسین ها برای آسیب کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه به طور اساسی است. آیا شما در مورد آن برای کمک به جلوگیری یا از بین بردن دیالیز کنجکاو هستید؟ اگر چنین است، لطفا ایمیل های موجود در این سایت را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید یا پیام زیر را در فرم زیر بنویسید. ما همیشه اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. روز خوبی داشته باشید!

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5912.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سطح کراتینین 9, 8، آیا دیالیز ضرورت یا ضرورت فوری است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.