نحوه برخورد با کراتینین نوسان کننده به سطح نرمال

سه شنبه 14 آذر 1396
ن : lafee

نحوه برخورد با کراتینین نوسان کننده به سطح نرمال

من معتقدم که اکثر بیماران مبتلا به CKD تحت تاثیر کراتینین نوسان قرار می گیرند. آنها بسیار مشتاق هستند که برخی از توصیه های مربوط به سطح کراتینین را بدانند. خوب، پس چگونه چگونگی مقابله با نوسان کراتینین به سطح طبیعی می آید؟

ابتدا باید مساله ریشه کراتینین بالا را روشن کنیم.
کراتینین یک ماده شیمیایی برای تولید مواد شیمیایی شیمیایی است که هنگام استفاده از ماهیچه هایتان تولید می شود که فقط در کلیه های شما در محیط طبیعی فیلتر می شود. اما اگر کلیه های شما آسیب دیده و به درستی عمل نکنند، سطح کراتینین در خون شما می تواند افزایش یابد. این مسئله ریشه ای سطح کراتینین است.

علاوه بر این، خوردن مقدار زیادی پروتئین نیز ممکن است مقدار کمی تولید کند. و سایر علل شامل مواردی مانند دیابت، فشار خون بالا یا بیماری تیروئید است.

دوم، ما باید اقدامات مربوطه را برای مقابله با کراتینین نوسان انجام دهیم.
اکنون مشکل ریشه کراتینین بالا، کلیه های آسیب دیده است، ترمیم ضایعات کلیه و همچنین بهبود عملکرد کلیه بیشترین شیوه است.

سم زدایی سیستماتیک درمان حذف بیمارستان Tongshantang پکن TCM می تواند به شما کمک کند تا دو هدف فوق را به طور موثر تطبیق دهید. این درمان یک اصطلاح عمومی است که شامل انواع درمان های پزشکی چینی، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام حمام درمانی، حمام دارویی، بخار سازی درمان، طب سوزنی، درمان طب فشاری، و غیره

از طریق عملکرد رگ های خونی، بهبود گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی و جلوگیری از التهاب و انعقاد، مواد مؤثر داروهای چینی به طور مستقیم به کلیه های شما نفوذ می کنند تا بتوانند توانایی خودسوزی بافت و سلول های آسیب دیده کلیه را تحریک کنند عملکرد. داروهای چینی همچنین می توانند مواد مغذی کافی و اکسیژن را در کلیه ها برای تخفیف کم خونی کلیوی و وضعیت ایسکمی فراهم کنند. پس از یک دوره درمان های جامع تلفیقی، سطح کراتینین شما می تواند به طور طبیعی و بدون هیچگونه تغییری کاهش یابد.

آیا شما اطلاعات بیشتری در مورد حذف توکسین درمان برای کاهش کراتینین نوسان می کنید؟ اگر چنین است، لطفا یک پیام را در فرم زیر ارسال کنید یا گزارش های پزشکی را به ایمیل kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل کنید. ما همیشه اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5910.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نحوه برخورد با کراتینین نوسان کننده به سطح نرمال,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.