آیا غیر ممکن است برای متوقف کردن نارسایی کلیه 3 مرحله تا 4 مرحله

سه شنبه 14 آذر 1396
ن : lafee

آیا غیر ممکن است برای متوقف کردن نارسایی کلیه 3 مرحله تا 4 مرحله

شکستگی کلیه در مرحله 3 مهمترین مرحله است، اگر درمان مناسب وجود نداشته باشد که در مرحله 4 نارسایی کلیوی آسان است. بنابراین بسیاری از بیماران مشتاق شناختن چگونگی درمان طبیعی چینی در درمان نارسایی کلیه در مرحله 3 هستند.

در بیشتر موارد، نارسایی کلیه در مرحله 4، بهبودی به مرحله 3 نارسایی کلیه دشوار است. با توجه به تعداد زیادی از بیماران، سلول های مرده و بافت در نارسایی کلیه 3 یا 4 مرحله وجود دارد. چه کاری می توانیم انجام دهیم این است که سلول ها و بافت های بیمار را تعمیر کنیم تا کلیه هایمان را نجات دهیم. ما باید به موقع درمان های سیستماتیک را انجام دهیم.

بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی سنتی چینی Osmotherapy یکی از بیمارستان های بیماری های کلیوی کلیوی است، کارشناسان انواع داروهای گیاهی چین را که بستگی به شرایط بیماری دارد، انتخاب می کنند. و تمام داروهای گیاهی چینی از طبیعت می آیند، بنابراین بیماران در مورد عوارض جانبی نگران نباشند.

برای بهبود اثرات داروهای گیاهی چینی لازم است که سموم و زباله های بیش از حد بدن را پاک کنید. به این ترتیب، درمان های حذف توکسین ها یک درمان موثر است که یک محیط داخلی خوب و سالم ایجاد می کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک برنامه کاربردی خارجی با دو کیسه دارویی است که اثرات کاملی در بهبود عملکرد کلیه دارد. بسیاری از داروهای گیاهی چینی در پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه استفاده می شود. بیماران باید در رختخواب قرار بگیرند، دکتر دو کیسه را در ناحیه shenshu بیمار برای 40 تا 50 دقیقه قرار می دهد، آن را با دستگاه اسموتیک تماس می گیرند، که به مواد تشکیل دهنده فعال کمک می کند تا داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنند. در همان زمان، اکسیژن کافی و مواد مغذی به ضایعات کلیه برای بهبود خون در کلیه ها عرضه می شود.

هنوز درمان های دیگری نیز وجود دارد از جمله: حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان دایره ای، Moxibustion، طب سوزنی، بخار درمان و غیره.

50٪ امید به معکوس کردن نارسایی کلیه 4 کشور به 3 وجود دارد. شما 50٪ امیدوار هستید که از دیالیز جلوگیری کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، یا ایمیل ارسال کنید، می دانید:

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-failure-treatment/2428.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا غیر ممکن است برای متوقف کردن نارسایی کلیه 3 مرحله تا 4 مرحله,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.