چرا بیماران مبتلا به PKD دارای سردرد و تهوع بعد از دیالیز

چهار شنبه 28 فروردين 1392
ن : lafee

چرا بیماران مبتلا به PKD دارای سردرد و تهوع بعد از دیالیز

 

چرا بیماران مبتلا به PKD دارای سردرد و تهوع بعد از دیالیز

چرا بیماران مبتلا به PKD سردرد و تهوع بعد از دیالیز؟ به عنوان یک ماده در واقع، سردرد و حالت تهوع دو مشترک از عوارض دیالیز، نه تنها بیماران مبتلا به PKD به احتمال زیاد به تجربه، همچنین بیماران مبتلا به سایر بیماری کلیوی.

با بزرگ شدن کیست، بافت کلیه در اطراف آن بیشتر و بیشتر خواهد بود مظلوم، که می تواند کلیه ایسکمیک و anoxic و به تدریج اختلال عملکرد کلیه را. برخی از داده ها نشان می دهد که بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) با سن 65-70 توسعه. دیالیز معمولا توصیه می شود در زمانی که شرایط توسعه ESRD، به عنوان عملکرد کلیه بیش از حد از بین رفته است.

برخی بیماران دیالیزی می گویند به نظر می رسد که دیالیز تا کیفیت زندگی آنها بهبود یافته است، اما تخفیف آن. این است که به دلیل برخی از بیماران مبتلا به سردرد، ضعف، تهوع و استفراغ و عوارض دیگر از دیالیز، که باعث می شود بیماران دیالیزی بیشتر و بیشتر شروع به تصمیم گیری برای جلوگیری از دیالیز رنج می برند.

سندرم عدم تعادل دلیل اصلی است که باعث ایجاد سردرد و تهوع بعد از دیالیز برای بیماران مبتلا به PKD است. در مقایسه با نرخ نزول از سموم در مناطق دیگر، یکی در مغز است کمی آهسته تر، که باعث می شود که عدم تعادل است.

برای آن دسته از بیماران مبتلا به PKD که در دیالیز هستند، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی آنها را به ارمغان می آورد امید تازه ای برای خلاص شدن از دیالیز است. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران مبتلا به PKD فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. بیماران مبتلا به PKD خارجی می گویند آن را فقط دوست ماساژ چینی، بسیار راحت است. هدف از این درمان طبیعی به کوچک شدن کیست و بهبود عملکرد کلیه. بنابراین ممکن است برای خلاص شدن از شر دیالیز اگر عملکرد کلیه را می توان به حدود 30 افزایش یافته است.

بدون شک سردرد، تهوع و سایر عوارض خواهد شد به طور موثر درمان اگر فرکانس دیالیز دیالیز کاهش می یابد و یا حتی متوقف شده توسط صرفه جویی در کلیه خود را، همچنین کیفیت زندگی خواهد شد تا حد زیادی بهبود یافته است. اگر شما علاقه مند در Osmotherapy پزشکی میکرو چینی هستند و شما می خواهم به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید به طور مستقیم با کارشناس آنلاین مشورت و یا یک پیام برای دریافت اطلاعات بیشتر ترک ما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.