چه دارو برای توقف رشد کیست کلیه مفید است

سه شنبه 14 آذر 1396
ن : lafee

چه دارو برای توقف رشد کیست کلیه مفید است

بیماری کلیوی پلی کیستیک یک اختلال ژنتیکی کلیه است، تعداد زیادی از کیست کلیه در کلیه وجود دارد. کیست های کلیوی به تدریج در حال رشد هستند، زمانی که آنها به اندازه کافی بزرگ هستند که بیماران به شدت در معرض درد پشت قرار می گیرند. بنابراین تمام بیماران PKD مشتاق می دانند که دارو برای جلوگیری از رشد کیست خوب است.

دو راه برای کاهش کیست کلیه وجود دارد:

1. غیر فعال کردن سلول های اپیتلیال کلیه و کاهش منبع مایع در مایعات کیست کلیه.

2. تسریع گردش خون در سطح کیست و تسریع در تخلیه مایع کیست

جراحی می تواند کیست کلیه را نیز کاهش دهد، اما به دلیل آن نمی تواند کیست کلیه را درون کلیه ها و کیست های کلیه کوچک کند. بنابراین نمی تواند رشد کیست کلیه را متوقف کند. چندین بار از کیست کلیه، کلیه ها را آسیب می رساند و به مرحله نارسایی کلیه می رسد.

چرا داروهای گیاهی چینی به طور طبیعی میتوانند کیستهای کلیوی را کاهش دهند؟

داروهای گیاهی چینی در پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی برای کاهش کیست کلیه به طور طبیعی استفاده می شود. این نرم افزار خارجی با دو کیسه دارویی است. پزشک دو کیسه را در ناحیه shenshu بیمار قرار داده و مواد تشکیل دهنده فعال به داخل ضایعات کلیوی نفوذ می کنند تا اثراتشان را بازی کنند. این می تواند دستیابی به رگ های خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و غیره انجام شود.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی اثرات خوبی بر کاهش کیست های کلیه دارد، مواد فعال می توانند به داخل کیست کلیه و کیست های کوچک کلیه وارد شوند، بنابراین می تواند کل کیست کلیه را برای متوقف کردن رشد کاهش دهد.

در حال حاضر، بیماران PKD بیشتر و بیشتر از داروهای گیاهی چینی برای جلوگیری از رشد کیست کلیه استفاده می کنند؛ در غیر این صورت، می توانند عملکرد کلیوی را برای اجتناب از دیالیز بهبود بخشد.

اگر می خواهید بیشتر در مورد چگونگی جلوگیری از رشد کیست های کلیه بیشتر بدانید، می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

WhatsApp: +86 15233618520

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/renal-cyst-treatment/2427.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه دارو برای توقف رشد کیست کلیه مفید است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.