نارسایی کلیه با کراتینین بالا 5.9، چگونه کار می کند

دو شنبه 13 آذر 1396
ن : lafee

نارسایی کلیه با کراتینین بالا 5.9، چگونه کار می کند

به طور معمول، دیالیز ممکن است توسط پزشک توصیه می شود به عنوان بیمار در مرحله نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا است. آیا دیالیز باید باشد؟ برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه و کراتینین بالا 5.9، چگونه انجام دهید؟

در مقایسه با محدوده طبیعی کراتینین، کراتینین 5.9 بسیار بالاتر است اما به این معنا نیست که باید دیالیز انجام دهید. درمان های جایگزین دیگری برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با سطوح بالای کراتینین وجود دارد که برای درمان بیماری کلیوی اساسا طبیعی تر و کارآمد تر است.

در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، تجهیزات تشخیص دقیق، درمان طب فیزیکی چینی، حرفه ای ترین پزشکان و پرستاران و بهترین خدمات وجود دارد. هنگامی که یک بیمار به اینجا می آید، متخصصین ما ابتدا بدن خود را به طور کامل بررسی می کنند تا تشخیص دقیق داشته باشند و سپس با توجه به وضعیت بیماری خود برنامه درمان خاصی را ارائه دهند.

ما درمان های چینی دارویی را به عنوان درمان اولیه، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، Steaming درمان، طب سوزنی درمانی، حمام دارویی، Moxibustion درمان و غیره، و طب غربی به عنوان دوم است. از آنجاییکه در نارسایی کلیه، بیشتر سلولهای بافت و کلیه آسیب می بینند، درمان طب چینی بر ترمیم این بافت ها و سلول های کلیه آسیب دیده با انقباض عروق خونی، بهبود گردش خون، تخریب و فراهم آوردن مواد مغذی و اکسیژن به کلیه تمرکز خواهد کرد. داروهای غربی به سرعت به کاهش نشانه های نارسایی کلیه کمک می کنند که می تواند آسیب کلیه را بیشتر کند.

مهمتر از همه، درمان طب چینی نیز می تواند به شما کمک کند خون آلوده خود را به منظور افزایش کارآیی دارو و جلوگیری از التهاب و انعقاد، پاک کنید. همراه با بهبود عملکرد کلیوی، کراتینین بالا 5.9 به طور طبیعی بدون دیالیز کاهش می یابد.

آیا از نارسایی کلیه با سطح کراتینین بالا رنج می برید؟ آیا به جای جایگزین برای دیالیز به دنبال جایگزین دیگری هستید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا یک پیام را در فرم زیر ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/creatinine/5909.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه با کراتینین بالا 5, 9، چگونه کار می کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.