من منتظر پیوند کلیه در شکستگی کلیه 5 مرحله هستم

دو شنبه 13 آذر 1396
ن : lafee

من منتظر پیوند کلیه در شکستگی کلیه 5 مرحله هستم

شکستگی کلیه 5 مرحله آخرین مرحله از بیماری کلیوی است، همچنین به نام مرحله پایان بیماری کلیوی نامیده می شود. توابع کلیه بسیار کم هستند یا نه. بنابراین دیالیز و پیوند کلیه توسط پزشکان توصیه می شود. با توجه به دلایل مختلف، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی بیشتر می خواهند از دیالیز و پیوند کلیه اجتناب کنند، به دنبال این مقاله برای پیدا کردن درمان های جایگزین.

از آنجا که دیالیز می تواند سموم و پسماندهای بیش از حد را پاک کند، بنابراین می تواند امید به زندگی را طولانی کند. پیوند کلیه این است که کلیه جدید را در بیمار مبتلا به بیماری کلیوی نابود کند، که می تواند برای پاک کردن سموم و سایر توابع کار کند. بنابراین درمان های جایگزین باید اثرات مشابه دیالیز یا پیوند کلیه داشته باشند.

بنابراین درمان جایگزین چیست؟

درمان های جایگزین درمان های سیستماتیک از جمله: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان فشرده سازی داغ، درمان با سم زدایی، درمان دایره ای، درمان بخار و غیره.

درمان های سیستماتیک می تواند به سه عمل دست یابد:

1. پاکسازی سموم و زباله های اضافی برای ایجاد یک محیط داخلی خوب و سالم.

2. تعمیر سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه، بهبود عملکرد کلیه و بازسازی ساختار کلیه.

3. بهبود ایمنی و قدرت فیزیکی.

اگر چه شما در مرحله 5 نارسایی کلیه هستید، لطفا درمان را ترک نکنید. اگر امید زیادی برای جلوگیری از دیالیز وجود داشته باشد، باید سعی کنید آن را بدست آورید. درمان های سیستماتیک در حال حاضر به بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله نهایی کمک می کند تا موفق به پیوند دیالیز یا پیوند کلیه شوند. آنها همه بدون عوارض دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند، بنابراین آنها زندگی طولانی تر و بهتر خواهند داشت.

اگر دیالیز هستید یا می خواهید پیوند کلیه را انجام دهید، می توانید با دکتر آنلاین مشاوره کنید، آیا تنها دیالیز یا پیوند کلیه برای شما وجود دارد. بنابراین شما می توانید بهترین های خود را برای صرفه جویی در کلیه خود را امتحان کنید. یا لطفا با ما تماس بگیرید:

WhatsApp: +86 15233618520

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/332.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: من منتظر پیوند کلیه در شکستگی کلیه 5 مرحله هستم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.