چرا پیوند نفریت لوپوس عود می کند

دو شنبه 13 آذر 1396
ن : lafee

چرا پیوند نفریت لوپوس عود می کند

نفریت لوپوس التهاب کلیه ها به علت صدمه به کلیه ها ناشی از لوپوس است. لوپوس یک بیماری خود ایمنی است که به هر بدن و ارگان، به خصوص کلیه ها حمله می کند.

پیوند کلیه تنها یک کلیه سالم را به بدن را در داخل به جای کلیه های آسیب دیده، به جای تنظیم سیستم ایمنی غیر طبیعی، سیستم ایمنی بدن تا غیر طبیعی کلیه جدید دوباره حمله، و در نتیجه نفریت لوپوس است.

آیا روش دیگری برای درمان نفریت لوپوس وجود دارد؟

با توجه به ماهیت خاص از نفریت لوپوسی، اگر شما می خواهید برای دریافت اثر درمانی خوبی است. این باید در درمان بیماری کلیوی در حالی که تنظیم سیستم ایمنی غیر طبیعی. بنابراین ما پیشنهاد می کنیم که بیماران می توانند سم زین درمان را امتحان کنند. درمان سم پاک یک روش درمان یک داروی سیستمیک، به طور عمده با استفاده از میکرو نفوذ درمانی طب سنتی چینی، حمام درمانی، حمام پا، انما درمان، بخور درمانی است، از بین بردن مواد زائد بدن و مایع اضافی، محیط داخلی کلیه خود مطلوب است. در این روش درمانی همچنین می توانید رگ های خونی گشاد، از بین بردن استاز، بهبود گردش خون، افزایش اختلال جریان خون کلیوی، اکسیژن، مواد مغذی و مواد فعال دارویی دیگر عناصر ضروری برای سرعت بخشیدن به بهبود کلیه. علاوه بر این، همچنین تنظیم اختلال سیستم ایمنی بدن کمک می کند، کاهش عود نفریت لوپوس.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در درمان دارید، لطفا دکتر آنلاین ما مشورت و یا با ما تماس بگیرید با استفاده از WhatsApp: 8615233618520.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/lupus-nephritis/1603.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چرا پیوند نفریت لوپوس عود می کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.