چگونه می توان کراتینین 4.9 و اوره 147 را پایین آورد؟ بدون دیالیز

یک شنبه 12 آذر 1396
ن : lafee

چگونه می توان کراتینین 4.9 و اوره 147 را پایین آورد؟ بدون دیالیز

امروزه تعداد زیادی از مردم به علت عوامل مختلف، بیماری کلیوی دارند. و از سطح کراتینین بالا و اوره رنج می برند. به منظور زندگی با کیفیت بالا، هیچ کس نمی خواهد که دیالیز را مصرف کند. چگونه می توان کراتینین 4.9 را پایین آورد و اوره 147 هیچ دیالیزی نداشته باشد؟

هر دو کراتینین بالا 4.9 و اوره 147 نشان می دهد که کلیه های شما آسیب دیده اند. از آنجایی که کلیه ها توانایی نظارت بر میزان مایع بدن را دارند، غلظت الکترولیت ها مانند سدیم و پتاسیم و تعادل اسید و پایه بدن. آنها مواد زائد متابولیسم بدن را فیلتر می کنند، مانند اوره از متابولیسم پروتئین و اسید اوریک از تجزیه DNA.

با این حال، زمانی که کلیه های شما آسیب دیده اند، قادر به فیلتر کردن مواد زائد مانند اوره و کراتینین از بدن نیستند، تعداد زیادی از مواد سمی و مواد زائد در خون ایجاد می شوند.

بدن شما برای انجام مطلوب به خون تمیز نیاز دارد. بهترین روش برای کاهش سطح کراتینین و سطح اوره شما این است که علت اصلی را درمان کنید. دیالیز یک روش مهم است که وقتی کلیه های شما قادر به دفع زباله های بدن شما نیستند استفاده می شود. اما این نتواند این بافت کلیه آسیب دیده را اصلاح کند، به جز بهبود عملکرد کلیوی.

در بیمارستان پکن Tongshantang TCM، کارشناسان مجموعه ای از درمان های طبیعی مبتنی بر طب سنتی چینی را برای پایین آوردن کراتینین بالا و درمان بافت کلیه بطور اساسا انجام خواهند داد. سم زدایی سیستماتیک درمان حذف خواهد شد برای رسیدن به اهداف فوق از طریق گسترش رگ های خونی، بهبود گردش خون، تخریب ماتریکس خارج سلولی، و ارائه مواد مغذی و اکسیژن به ضایعات کلیوی. به این ترتیب، بهبود عملکرد کلیوی می تواند کراتینین 4.9 و اوره 147 به طور طبیعی و موثر کاهش یابد.

آیا به دنبال جایگزین دیالیز برای کاهش میزان کراتینین هستید؟ آیا شما علاقه مند به درمان سم زدایی هستید؟ اگر چنین است، لطفا یک پیام را در فرم زیر ارسال کنید یا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5907.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه می توان کراتینین 4, 9 و اوره 147 را پایین آورد؟ بدون دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.