توصیه می شود سم زدایی درمان حذف بهبود عملکرد کلیه 40٪

یک شنبه 12 آذر 1396
ن : lafee

توصیه می شود سم زدایی درمان حذف بهبود عملکرد کلیه 40٪

کلیه ها فقط 40٪ کار می کنند بدان معنی است که شما در مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه قرار گرفته اید. در این مرحله سطح اوره و کراتینین بالاتر از سطح طبیعی است. در بیمارستان TCM Tongshantang TCM، توصیه می کنیم درمان با سم زدایی برای بهبود عملکرد کلیوی 40٪ و جلوگیری از دیالیز.

روش درمان سنتی
به طور کلی، داروهای غربی مثل استروئیدها رایج ترین درمان برای کمک به کاهش سطح کراتینین بالا و کاهش علائم سمی نارسایی کلیه هستند. اما از طریق سالهای تجربه بالینی، اکثریت بیماران استروئیدها از برخی عوارض جانبی مانند چهره ماه، حافظه ضعیف، تورم در پا، پا و مچ پا رنج می برند. آنها همچنین به اثرات درمان به نوبه خود تاثیر می گذارد.

به همین دلیل است که بیشتر و بیشتر مردم ترجیح می دهند به دنبال سایر درمان های طبیعی برای درمان اختلال کلیوی و بهبود عملکرد کلیه باشند.

درمان سم زدایی چگونه 40٪ عملکرد کلیوی را بهبود می بخشد؟
درمان با سم زدایی سیستماتیک شامل انواع درمان های طبی طبیعی چینی است که نه تنها به طور موثر کاهش سطح کراتینین بالا و تحریک علائم غیر طبیعی بیماری کلیه، بلکه باعث افزایش ایمنی بدن، جلوگیری از التهاب و انعقاد کلیه و بهبود آسیب می شود. کلیه ها و سلول ها برای بهبود عملکرد کلیه 40٪ از علت ریشه.

بزرگترین ویژگی درمان های حذف توکسین ها، عملکرد تصفیه آن است. همانطور که از نام آن بدست می آید، ابتدا خون آلوده خود را برای حذف این مواد زائد از بدن خود پاک می کند. در محیط گیاهی تمیز و سالم، داروها به طور کامل می توانند توابع خود را به گسترش رگ های خونی، بهبود گردش خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی، و ارائه مواد مغذی کافی و اکسیژن به کلیه برای سرعت بخشیدن به عملکرد کلیه بازی.

آیا شما در مورد درمان های حذف توکسین شک دارید؟ آیا می خواهید از موفقیت دیالیز جلوگیری کنید؟ اگر چنین است، لطفا پیام زیر را در فرم زیر ارسال کنید یا ایمیل های پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بفرستید تا راهنمایی های پزشکی برای کمک به بهبود عملکرد کلیوی شما را دریافت کنید.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5907.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: توصیه می شود سم زدایی درمان حذف بهبود عملکرد کلیه 40٪,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.