چگونه بیماران دچار نارسایی کلیه در مرحله 3 معکوس می شوند

یک شنبه 12 آذر 1396
ن : lafee

چگونه بیماران دچار نارسایی کلیه در مرحله 3 معکوس می شوند

مرحله 3 نارسایی مزمن کلیه در مرحله وسط بیماری کلیوی قرار دارد که می تواند به طور موثری تغییر کند اگر بیماران بتوانند به موقع و مناسب داروها را مصرف کنند. به این ترتیب شما همچنین می توانید از دیالیز جلوگیری کنید. چگونه بیماران مرحله 3 را تغییر می دهند؟ نارسایی مزمن کلیه؟

امروزه با توجه به شیوه زندگی غنی و عادات غذایی، تعداد بیشتری از مردم زندگی نامنظم زندگی می کنند، مانند خوردن و نوشیدن بیش از حد، دیر شدن، و غیره. این عادت های بد زندگی یکی از دلایل اصلی نارسایی کلیه است که ممکن است تهدید کند زندگی تو. جای تعجب نیست که بیماران بیشتر و بیشتر اهمیت کیفیت زندگی و بهبود عملکرد کلیه را درک می کنند. بنابراین، آنها به طور جدی در جستجوی درمان جامع و منظم برای کمک به درمان بیماری کلیوی خود هستند.

در بیمارستان پکن Tongshantang از طب سنتی چینی، متخصصان کلیوی انواع درمان های طبیعی مبتنی بر داروهای چینی، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام پا حمام، Steaming Therapy، طب سوزنی درمان، Cupping درمان، و غیره، که به طور کلی به نام سم زدایی درمان.

اول، این درمان، سم زدایی و مواد زائد ذخیره شده را به طور کامل از بدن تخلیه می کند، به طوری که برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه و افزایش کارایی مداوم درمان.

پس از آن، در محیط گیاهی پاک و سالم، داروهای چینی از درمان ها می توانند به طور مستقیم بر ضایعات کلیه عمل کنند تا به بهبود ضایعات کلیه کمک کنند و عملکرد کلیوی را به طور کلیدی بازگردانند. در این درمان ها، بسیاری از گیاهان چینی با توجه به وضعیت بیماری خاص خود انتخاب شده و به پودر میکرونیزه شده اند تا میزان کارایی دارو افزایش یابد. از طریق زوجهای روز درمان های جامع، عملکرد کلیه شما می تواند به تدریج بهبود یابد. شکی نیست که مرحله 3 نارسایی کلیه می تواند به طور طبیعی معکوس شود.

آیا می خواهید مرحله 3 نارسایی کلیه خود را معکوس کنید و از دیالیز جلوگیری کنید؟ آیا شما فکر می کنید روش درمان فعلی خود را تغییر دهید؟ اگر چنین است لطفا یک پیام را در فرم زیر یا ایمیل گزارش آزمایش به kidneyfailurecn@hotmail.com ترک کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/chronic-kidney-failure-stage-3/5908.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چگونه بیماران دچار نارسایی کلیه در مرحله 3 معکوس می شوند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.