چه می توانم برای GFR 45 انجام دهم، آیا می توانم از دیالیز اجتناب کنم

یک شنبه 12 آذر 1396
ن : lafee

چه می توانم برای GFR 45 انجام دهم، آیا می توانم از دیالیز اجتناب کنم

GFR 45 بدین معنی است که شما در مرحله اولیه بیماری کلیوی هستید و در کلیه های شما آسیب دیده است. در این مرحله از دیالیز یا پیوند کلیه حیاتی است. بنابراین شما نباید عوارض با بیماری کلیوی را در نظر بگیرید و باید به موقع درمانی را برای جلوگیری از دیالیز انجام دهید. به دنبال این مقاله برای پیدا کردن درمان، که می تواند کمک به فعال کردن عملکرد کلیوی خود را برای اجتناب از دیالیز.

اگر عملکرد کلیوی شما بیش از 50٪ است، ما می توانیم به شما در پیشگیری از دیالیز موفق شویم، اگر کمتر از 50٪ باشد، تنها 50٪ امید به معکوس شدن مرحله نارسایی کلیه وجود دارد. بنابراین GFR 45٪ مرحله بسیار مهمی برای بیماران کلیوی است که امید به زندگی را تعیین می کند. در حال حاضر، کسانی که در این مرحله هستند، باید به طور مداوم برای جلوگیری از آسیب به کلیه، عملکرد کلیوی را بهبود ببخشند.

بسیاری از بیماران از سراسر جهان می پذیرند تا درمان های سیستماتیک را قبول کنند، اگر چه تقریبا هیچ علائم واضح در بیماری کلیوی وجود ندارد، آنها قبلا برنامه درمان طولانی برای بیماری کلیوی خود را انجام داده اند. بنابراین همه آنها زندگی طولانی تر و بهتر از دیگر بیماران دارند.

چگونه برای بهبود عملکرد کلیوی برای بیماران GFR 45؟

درمان های سیستماتیک در چین برای جلوگیری از دیالیز در بیماران کلیوی مورد استفاده قرار می گیرد. این شامل: پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، ایمونوتراپی، درمان های سم زدایی، درمان دایره ای، Moxibustion، طب سوزنی، بخار و غیره.

داروهای گیاهی چینی که در درمان های سیستماتیک استفاده می شوند، می توانند به عملکرد کلیه فعال و بازسازی ساختار کلیه کمک کنند، بنابراین می تواند عملکرد کلیوی را به طور موثر بهبود بخشد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در مورد درمان هایی که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، مطلع شوید، لطفا با ما تماس بگیرید:

WhatsApp: +86 15233618520

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

پیوند مقاله: http://www.kidneyfight.com/ckd-treatment/2425.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه می توانم برای GFR 45 انجام دهم، آیا می توانم از دیالیز اجتناب کنم,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.