DOS GFR معیار برای بیماران نارسایی کلیه است

یک شنبه 12 آذر 1396
ن : lafee

DOS GFR معیار برای بیماران نارسایی کلیه است

نام کل GFR - میزان فیلتراسیون گلومرولی است که می تواند عملکرد کلیوی شما را به طور مستقیم نشان دهد. GFR شما بیش از 50٪ است که می توانید از موفقیت دیالیز جلوگیری کنید، اگر GFR کمتر از 50٪ باشد، 50٪ امید به مرحله نارسایی کلیه وجود دارد. به دنبال این مقاله برای دانستن جزئیات بیشتر از GFR.

GFR معنی دار برای بیماران نارسایی کلیه چیست؟

GFR نشان دهنده میزان فیلتراسیون گلومرولی است که سرعت جریان مایع فیلتر شده را از طریق کلیه توصیف می کند. و این به مرحله 5 تقسیم می شود:

CKD 0-کلیه عملکرد طبیعی، GFR> 90mL / min / 1.73m2، بدون پروتئین در ادرار.

CKD 1-GFR> 90mL / min / 1.73m2، بدون هیچگونه آشکارسازی عملکرد کلیوی آسیب دیده.

CKD 2-GFR، 60

CKD 3-GFR (کوچک)، 30

CKD 4-GFR (متوسط)، 15

CKD 5-GFR (جدی)، GFR <15mL / min / 1.73m2، برخی از بیماران تحت دیالیز قرار می گیرند و بعضی دیگر لازم نیست.

بنابراین GFR می تواند مرحله نارسایی کلیه را به شما نشان دهد و پزشک به GFR بستگی دارد تا دارو را دریافت کند که اگر شما برخی از عوارض را داشته باشید.

بسیاری از بیماران تصور می کنند سطح کراتینین کاهش می یابد، بنابراین بیماری کلیوی آنها بهتر است. در حقیقت، اشتباه است در بسیاری از موارد، سطح کراتینین ما توکسین ها و ضایعات بیشماری را در بدن نشان می دهد و نمی تواند عملکرد کلیوی خود را نشان دهد. فقط بهبود عملکرد کلیوی که می توانیم از دیالیز و پیوند کلیه جلوگیری کنیم.

در چین، بیماران بیشتر و بیشتر بیماری کلیوی درمان های سیستماتیک برای درمان بیماری کلیوی را انتخاب می کنند، می توانند به بهبود کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیوی کمک کنند. از آنجا که داروهای گیاهی چینی می توانند در داخل ضایعات کلیوی نفوذ کنند تا اثراتشان را به اثبات برسانند که عملکرد کلیه را فعال خواهند کرد. در غیر این صورت، می تواند رسیدن به عروق خونی، بهبود گردش خون، ترویج متابولیسم و ​​غیره باشد.

داروهای گیاهی چینی اثرات خوبی بر اجتناب از دیالیز برای بیماران کلیوی دارد. بنابراین برای جلوگیری از دیالیز، بیماران کلیوی از چین می آیند. اگر می خواهید درباره پزشکی چینی بیشتر بدانید چگونه از دیالیز جلوگیری کنید، بنابراین می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید یا لطفا با ما تماس بگیرید:

WhatsApp: +86 15233618520

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/330.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: DOS GFR معیار برای بیماران نارسایی کلیه است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.