درمان کراتینین 900، دیالیز یا پیوند کلیه چیست؟

یک شنبه 12 آذر 1396
ن : lafee

درمان کراتینین 900، دیالیز یا پیوند کلیه چیست؟

کراتینین 900 بدین معنی است که کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است، کلیه شما به طور معمول نمی تواند کار کند. بنابراین شما نیاز به کلیه جدید برای زندگی خود دارید. بیماران بیشتر و بیشتر می خواهند بدانند که درمان های جایگزین برای بیماری کلیوی نهایی بدون دیالیز یا پیوند کلیه چه هستند.

پیوند کلیه یک پیوند عضو بدن است که کلیه جدید را برای پایان دادن به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی قرار می دهد. پیوند کلیه یک راه برای درمان کلیه آسیب دیده است، اما نمی تواند بیماری کلیوی شما را درمان کند که به دلایل مختلف است. و میزان زنده ماندن پیوند کلیه خیلی خوب نیست، همانطور که می دانیم، تعداد زیادی کلیه جدید وجود دارد که فقط 2 یا 3 ماه زندگی می کنند. اگر خوش شانس باشید که کلیه جدید می تواند 5-6 سال زندگی کند و کمتر افراد بتوانند بیش از 10 سال زندگی کنند. بنابراین اگر ما بتوانیم از پیوند کلیه جلوگیری کنیم، باید بهترین ها را برای جلوگیری از آن تلاش کنیم.

چه بیماران کلیوی باید انجام دهند؟

1. جلوگیری از سموم و زباله های اضافی برای جلوگیری از آسیب به کلیه. هنگامی که هورمون ها علائمی را کنترل می کنند که هیچ تاثیری بر روی حذف سموم و زباله های اضافی ندارد. بنابراین درمان های حذف توکسین ها به طور گسترده ای برای ایجاد یک محیط داخلی خوب و سالم استفاده می شود.

2. بهبود عملکرد کلیوی. داروهای گیاهی چینی اثراتی به عملکرد فعال کلیه با درمان های روزانه دارد. این می تواند مواد مغذی و اکسیژن را به سلول ها و بافت های بیمار برای بهبود عملکرد کلیه عرضه کند. Osmotherapy پزشکی میکرو چینی در بهبود عملکرد کلیه در چین بسیار محبوب است. بنابراین بسیاری از بیماران از سراسر جهان برای پذیرش Osmotherapy پزشکی میکرو چینی آمده است.

3. قدرت ایمنی برای مبارزه با سرما و عفونت. ایمونوتراپی دارای شش مرحله می باشد که می تواند سیستم ایمنی بدن را تنظیم کند و قدرت فیزیکی آن را کاهش دهد، بنابراین می تواند به کاهش عود بیماری کلیوی کمک کند.

امید زیادی برای جلوگیری از دیالیز با عملکرد کلیوی وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید برای جلوگیری از دیالیز یا پیوند کلیه که می توانید با دکتر آنلاین مشورت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید:

WhatsApp: +86 15233618520

ایمیل: kidneyfailurecn@hotmail.com

لینک مقاله: http://www.kidneyhospital-china.com/kidney-failure/331.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: درمان کراتینین 900، دیالیز یا پیوند کلیه چیست؟,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.