در سراسر دریا برای رفتن به چین برای درمان طب چینی

یک شنبه 12 آذر 1396
ن : lafee

در سراسر دریا برای رفتن به چین برای درمان طب چینی

"طب چینی به نظر می رسد مانند کک، اولین یک بار من قصد دارم برای نوشیدن پرستار به من داد یکی نی، ولی پرستار به من گفت به قورت دادن است." بیمارستان پزشکی تونگ گناه تانگ چینی، هزینه بیمار از Fernando اسپانیا جوک ها در پکن جاده، واقعا می خواهم بعضی از شکر را به آن اضافه کنم.

فرناندو 8 سال پیش از گلومرولونفریت مزمن رنج می برند و سپس یکی مستقیم در پذیرش طب غربی، سال های بسیاری از درمان نتایج رضایت بخش دست یابد، او از لحاظ جسمی به سمت چپ و ذهنی خسته. در اوایل ماه فوریه سال جاری، به او را در فیس بوک اتفاق افتاده است، بیماران را به او با همان بیماری یک بیت بنگلادش ساخته شده در بیمارستان برای چینی تصویر پزشکی، او از طب چینی جادویی چینی فکر می کردم.

در این پیشنهاد از بیماران در بنگلادش، او نشسته یک پرواز به پکن، چین ده ساعته، به امید چینی طب سنتی چینی برای از بین بردن مشکلات بیماری است.

بیمارستان پزشکی چینی پکن Tongshantang، فرناندو 64 ساله که روی تخت نشسته است، از درمان طب سنتی طب چینی استفاده می کند. با توجه به تعداد زیادی از دست دادن طولانی مدت از پروتئین، به بیمارستان با فشار خون بالا، عفونت های تنفسی و عوارض دیگر، بیمارستان نه تنها برای فرناندو مجهز به یک دکتر سنتی طب چینی، نیز افزایش یافته است پرستاران YIMING، مترجمان از تیم درمان است. در طول مدت درمان در بیمارستان، پزشکان طب سوزنی، فتیلهگذاری فرماندار، بخور، حمام پا گیاهی، ماساژ و نصف النهار آهن رسوب و دیگر ویژگی های سنتی درمان طب چینی برای فرناندو بود.

"انواع مختلفی از انواع پاتولوژیک نفریت مزمن وجود دارد، یک گروه از بیماری اولیه گلومرولی، چون فرناندو طول مدت بیماری است، در درمان طب غربی خارج از کشور برای پیشرفت کند، به بیمارستان که در حال حاضر آسیب اولیه کلیوی." فرناندو از دکتر مسئول گفت، چرا که طب چینی بدون هیچ گونه عوارض جانبی و واکنش های جانبی، اساسا علامت کبد تهویه و کلیه شرایط، افزایش گردش خون کلیه ها، بازگرداندن آسیب سلول های آسیب دیده ذاتی، "به زودی بازگرداندن بدن بیمار،

پس از درمان، فشار خون بالا فرناندو، عفونت های تنفسی و عوارض دیگر از بین رفته اند، این بیماری نیز کشف شده است. فرناندو گفت: "امیدوارم که یک کیک چینی در یک بیمارستان اسپانیایی وجود داشته باشد."

در سال های اخیر، بیمارستان بیشتر و بیشتر بیماران خارجی دریافت می کند، مانند فرناندو در سراسر دریای چین به پذیرش درمان طب چینی است. طب چینی، طب سوزنی، فرماندار فتیلهگذاری، حمام سنتی طب چینی، طب حمام پا، بخور، برنامه نقطه مانند طب سنتی چینی برای درمان بیماری کلیه در بیماران با درمان بسیار مطلوب خارج از کشور.

لینک مقاله: http://www.kidney-questions.com/case/1601.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: در سراسر دریا برای رفتن به چین برای درمان طب چینی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.